Gå til innhold

Ada, Ella og Matheo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ada: Intetsigende og tamt, så ikke begeistret. Ava eller Alma/Alva er nydelig :o) Tenker på: Å, da så...

Ella: Midt på treet. Litt kjedelig. Tenker på: Ella Morella (en gammel tante ble kalt det)

Matheo: Nei, dette blir litt for latino for meg. Elsker latinske navn, men Matheo funker ikke så godt på norsk synes jeg. For meg så blir bruk av Matheo det samme som om en norsk gutt skulle hete Matthew eller franske versjonen Mathieu, fmrefor Matteus (som jeg synes blir den mest naturlige varianten på norsk). En dæsj harry, men ikke veldig. Matteus er et fantastisk alternativ, evt Theo :o) Tenker på: Latino lover.

Syns Ella og Matheo er nydelige navn.... Hadde tatt Matheo om ikke jenta mi het Thea... Kan ikke ha en Thea og Matheo... Syns du er heldig som kan ha det navnet... syns det passer bra til søstrene sine navn også... Jeg skal ha noe så kjedelig som navnet Noah.... men har tenkt på navnet i 4 år og liker det like godt i dag,.. så samma kan det vær om det er oppbrukt... JEG liker det og det er det viktigste.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...