Gå til innhold

Bruker dere samme lammeskinn til nr 2 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på to år som er ferdig å bruke sine lammeskinn nå. De er jo nyvasket og altfor fine til å hives, men bruker dere de videre til nr 2 el kjøper dere nye? Syns det er greit med lammeskinn i både sengen og vognen, koster jo litt å kjøpe nye. Madrasser bruker jeg ikke om igjen pga fare for sukk i madrassen og krybbedød, bare usikker på om det samme evt gjelder for lammeskinnene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi en på 20 mnd som fortsatt sover på skinnet sitt, så vi skal kjøpe nytt til babyen :)

Skrevet

Storebror som nå er godt og vel tre, brukte skinnet sitt ca til han var 2,5.. det kaster jeg, rett og slett fordi jeg synes det samler så innmari med støv og uansett rens og vask så er det liksom så støvete lell.. så vi kommer med andre ord til å kjøpe nytt, sannsynligvis ikke før ut på høsten.

Skrevet

Her er det gjenbruk!

Skinnene er vasket og luftet så ser ingen problem med å la nestemann bruke dem. 3 åringen har også, og jeg stresser ikke veldig med støv som måtte sette seg i dem.

Førstemann er vokst opp i hus med både hund og katt, og hun var (og er fortsatt!) den friskeste ungen jeg vet om ;)

Skrevet

Gjenbruk her også. Vaska det og hadde det litt i tørketrommel... Så godt som nytt:) Så det blir og gjøre det samme til lillesøster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...