Gå til innhold

Hvordan ser magen din ut 1 år etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse strekkmerker (bleket så de er hvitere enn rett etter fødsel)

Brøddeig og en stor valk under navlen. Huden er tynn og skrukkete pga strekkmerkene.

Ser ikke ut i måneskinn, viser den ikke frem til noen..

Akkurat nå er den gravid med 2.mann.. Men 1 år etter første fødselen (hvor jeg la på meg 20kg) var de eneste synlige tegnene på en graviditet at jeg fikk en rundhet på magen under navlen som ikke ville bort (men skal sies at jeg ikke trente noe for å få den bort heller). Fikk 2 strekkmerker helt i bunnen av navlen, og ikke noe slapp hud.

Nå derimot er jeg mer nervøs for hvordan magen vil se ut neste sommer. Har ikke antydninger til strekkmerker enda (uke 31), men de sier jo at det blir vanskeligere og vanskeligere å få magen tilbake i "form" igjen etter hver graviditet.. Jeg håper på gode gener!

Det er snart 1 år siden fødsel nå. Magen er vel i grunn som før. Den er slank, men ikke flat. Jeg gidder ikke ta sit-ups.. ;-)

Men jeg merker at magen blir fort oppblåst nå!! Hvis jeg spiser brød fremfor knekkebrød, så får jeg raskt en liten bulk! Og jeg har en lite vom når jeg har EL, men bortsett fra det, så er jeg vel i grunnen der jeg var.

Annonse

Noen strekkmerker, men de synes ikke så godt.

Litt "deigete" mage fordi det har samlet seg litt underhudsfett der som ikke var der før.

Huden er veldig slapp, henger over keisersnittarret og buler over buksekanter o.l. Blir nok aldri flat igjen uten at en kirurg må inn i bildet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...