Gå til innhold

HJELP! Hva kjøper man til en 6 år gml gutt i bursdagsgave? Hva er populært??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke kjenner guttens smak er lego alltid safe. For eksempel får du kjøpt pakker med lego bygg selv-bil der du av en og samme pakke kan bygge bilen om i flere varianter. Den har jeg gitt til venners barn i flere tilfeller, og de elsker dem. :)

Annonse

Hvor mye penger tenker du å bruke?

Beyblade og ninjago er fantastisk populære blant gutter i den alderen! Og bakugan er også fremdeles bra, selv om kanskje noe mer utdatert nå.

Ellers er jo lego, playmo, technic o.l. alltid gøy..

Spør venninna di hva han liker da vel? Eller kjøp noe han ikke har fra før, så kanskje det blir en skikkelig "højdare" blant gavene..?

Bay eller BeyBlades- er det så nøye da.. Jeg har i allefall ikke peiling om hva dere snakker om, vet ikke hva det er en gang. Kjøpte forresten Cars2- lego. Så får han vel bytte om det ikke faller i smak :)

Hi

Annonse

Jeg vet egentlig det, men glemte meg :-) Guttene sier Bayblade, så da ble det til at jeg skrev det. Uansett så skjønte nok HI hva jeg mente ;-)

Ninjago er populært og rimelig. All annen Lego også: Star wars, Harry potter, Pirates, Creator, Pharao's quest... Hva som helst egentlig, bortsett fra Duplo eller Belleville. Kjøper du Star wars lego, får du litt mindre for pengene enn hva du får for andre serier.

Hva enn du gjør, ikke kjøp klær i gave til en seks år gammel gutt. Skjønner ikke at du i det hele tatt har tenkt tanken. For gutter i denne alderen er det bare harde pakker som teller. Alt annet er megaskuffelse. Forstått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...