♥Irbeni♥ Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg, så jeg tok en test på rugedag 10 (i går) den var selvfølgelig blank... trodde jeg, Men da jeg var så dum å henta den opp fra søppla for å¨ta en siste titt, var der selvfølgelig en tydelig skyggestrek... Mannen min så den også. Så i mårrest tar jeg en ny (rugedag 11 ), og der dukka pinade mæ skyggestreken opp igjen!!!! Nå kom den stortsett med en gang, men den er ikke så kraftig.. Du skimter den godt... Men ønsker jo selvfølgelig en tydeligere strek!! Huff, kan jeg begynn å håpe?? Der kom noen brune guffne lutinusrester ut i mårrest også... Huff, skal ikke være lett det her!!!!
Heeii123 Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 hei:) har du fryseforsøk? når satt du inn? Jeg tror hvertfall du kan begynne å glede deg.. testet idag jeg og, er på RD 8 fra innsett, men vet jo ikke hvor gammelt egget var da de satt de inn, så er kanskje på dag 10, men ikke noe tegn til en skyggestrek engang:/ Lykke til )
Hegemor_78 Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Så spennende, Irbeni! Jeg håper virkelig at du får dratt opp mai-statistikken litt!! Men-ehhh - vakke så værst med en kald en på verandaen i dag asså :-)) - ikke misforstå, skulle mer enn gjerne heller hatt en spire.. Men når det ikke er tilfelle, så får man da heller bare nyte dagen så godt man kan ;-) Skal til og med ut i kveld, er noe sånne lokale "dager" her denne helgen, så ikveld skal vi ut og kose oss, jeg og samboern :-) Håper dere også får en deilig helg, krysser alt jeg har for dere!!!! Klemmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå