Mamita_Linda Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Lei av å tisse hvert 5 minutt Lei av å ha halsbrann Lei av å ha vondt i i magen Lei av å ikke få sove Lei av at magen er konstant i veien Lei av å føle seg innestengt hjemme Lei av kynnere Lei av å ligge på sofaen Lei av å være gravid Kunne skrevet i evigheter, savner livet mitt!!! Æææææææ.... 39-2 og håper han kommer!!!!!! Nååååå Beklager, måtte ha ut litt frustrasjon
Zana123 Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Jeg kan legge til at jeg er lei av å ha masse bekkensmerter som gjør at jeg ikke får gjort noen ting... Og jeg er bare 32+2!! Hvordan skal dette gå! Men jeg er IKKE lei av å kjenne baby sparke!! Krysser fingrene for at du snart blir ferdig og at min holder seg inne litt til!!
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Ganske lei ja, og er bare 36+3..
Jente2008,Jente2011 Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 ja, er fryktelig lei.. og det er enda 5 uker til termin. Hun kan godt holde seg inne i 2 uker til, men etter det kan hun jaggu bare komme..!
Jente2008,Jente2011 Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 ja, er fryktelig lei.. og det er enda 5 uker til termin. Hun kan godt holde seg inne i 2 uker til, men etter det kan hun jaggu bare komme..!
tre små knotter Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Jo begynner å bli litt lei nå, er 39 uker i dag. Har heldigvis ikke så mange plager, men syns godt han kan komme nå, er jo ivrig etter å hilse på den lille huleboeren min
Dokkå* Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Her er jeg kun i uke 32, og er trøtt, matt og lei... Hatt bekkenløsning fra 3 mnd, og nå kan jeg snart ikke gå lengre, så her ligger eg... Har stortsett hatt OK formiddager, slik at jeg kunne ut på små ærend og prosjekt, men det begynner å røyne for mye på nå... Syns noe synd på meg selv etterhvert, og nå har jeg og fått mye vann i kroppen; tjukkabollafeita var meg liksom Sosialt underernært og mentalt understimulert:) Godt å klage og!!!
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Signerer her ja.. Har fått fryktelige vonde og svært uforutsigbare isjassmerter som mer eller mindre lenker meg til hjemmets fire vegger:( Av og til er jeg bra, men så plutselig klarer eg ikkje å gå.. Noe dritt! Ellers så er jeg lei av vond rygg, diger mage, de samme klærne, halsbrann, vondt her og der, og ja det meste... I dag er det 8 dager til termin, så eg går og håper... Sist graviditet så fødte jeg 7 dager før, så kanskje?... Skrekk og gru om eg må gå 2 uker OVER termin, det har ikkje eg tolmodighet til nei!!
ToneC Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Jeg var også plaget med bekkensmerter/isjiassmerter men har kjøpt meg bekkenbelte. Det er absolutt å anbefale:-). Gjør at jeg kan komme meg ut å bevege meg littegrann uten å få intense smerter. Synes også at jeg har mindre vondt i bekkenet nå. Men kanskje fordi babyen har sunket mer ned? Jeg er også lei, 2 uker til termin. Føler meg så stor og tung, og har fått høre jeg ser "sprengt" ut (alltid like morsomt..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå