Gå til innhold

7 uker i morra siden cytotec, positive tester!

Dini

Anbefalte innlegg

16.april måtte jeg ta cytotec tabletter etter bekreftet ma, 2 UL i uke 8 og 9. Hadde mistet alle symptomer fra rundt 2. april..

(Her kommer en del ekle detaljer)

Gikk 2 dager uten at noe spesielt med klumper og blod kom ut, dro opp på sykehuset 18. april og fikk bekreftet at alt var på vei ut. Og det kom ut en større blodig klump.

Tok test på lørdag og søndag som var og begge var positive! Og ja, jeg vil jo de skal være positive, så ble jo veldig glad!

Men så kom jeg på, kan det være rester?

Jeg har jo nada til symptomer med unntak av litt lettere murring og strekking i magen avogtil, og pittelitt ømme pupper...

Så dro til legen og tok blodprøve onsdag og skal ta blodprøve til mandag for å sjekke hcg stigning. Så nå venter jeg her.. Med en mann som ikke har lyst til å håpe eller tro noe særlig.. Han gjør meg litt nedfor.. Skal ikke være lett alltid å håpe for mye, vi prøvde i 6 pp for å bli gravide forrige gang og det endte jo i ma, så han tenker det kommer til å ta litt tid denne gangen også, og så vil han være beredt i tilfelle det er noe galt..

Jeg trodde man skulle være positive og glade jeg da, men men..

Må syte litt..

Fortsetter under...

Hei! Jeg krysser alt av fingre og tær for deg og håper du er gravid igjen :) Han er nok bare bekymret for at du skal bli lei deg hvis det ikke er noe der.. Men jeg synes også det er viktig å være positiv, selv om man får noen nedturer.... Lykke til og ha en fantastisk helg! :)

Jotakk=)

Fikk da svar på hvor mye det var på sist; 476 lå det på.

Tok ny blodprøve i går og skal ringe inn i dag og høre..

Så gleder/gruer meg til å høre om den har steget bra nok..

Det virker som BF blir mer og mer glad for hver dag som det blir bedre og bedre svar da, får håpe det går sin gang denne gangen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...