Gå til innhold

Blir deprimert av kvalmen jeg..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i uke 10, og jeg har vært så kvalm og slapp de siste ukene at jeg føler ejg er på vei inn i en deprisjon.

Mesteparten av døgnet tilbringer jeg i sengen, med tv eller data. Jeg kjemper meg opp om morningen, smører matpakke med klype på nesen og får levert min sønn på 4 i barnehagen. Så er det bare rett hjem, legge meg i sengen, fordi jeg er så kvalm og svimmel. Blir i sengen til rundt 14.00. jeg har konstant kvalmeklump i halsen, og klarer kun å spise mat på ettermiddagen.

Nå føler jeg meg bare trist og lei meg, jeg hadde gledet meg sånn til å bli gravid, og nå føler jeg ingen glede over det. jeg orker ikke rydde, kjøkkenet lukter grusomt ( er bare meg som mener det;) SLIIIIITEN :(

noen andre som har hatt eller har det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143293172-blir-deprimert-av-kvalmen-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det sånn med begge mine, bortsett fra at jeg har spydd til den store gullmedalje natt og dag i store deler av begge svangerskapene. Helt jævlig, og det gikk ikke over heller, så begge svangerskapene har jeg lite gode minner fra, men resultatet var verdt det. Ble gravid med nr.2 da eldste var 1,5 år, akkurat kommet i trassalderen og jeg var hjemmeværende med henne. Ble mye tv-seing på henne, stakkar. Heldigvis kunne mannen min jobbe mye fleksitid og ha hjemmekontor, så det gikk på et vis, men aldri igjen!

Har ikke så mange gode tips, annet enn å slappe av og sove så mye som mulig, spise litt hele tida(hjalp litt for meg) og ellers bare gjøre så lite som mulig når du ikke _må_.

Håper det bedrer seg for deg, det var ganske så deprimerende å lide seg gjennom begge de svangerskapene, vet åssen du har det:-(

Trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...