Gå til innhold

merker dere babyen nederst i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst jeg sitter med beina oppunder kroppen eller når jeg sykler, så kjenner jeg ubehag på høyre side som om noe ligger der..

Andre som merker det?

er 17 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det litt når jeg syklet igår. Har også våknet to ganger med en hard klump på høyresiden av magen. Sist merket jeg bevegelser mot høyre siden, som om babyen forflyttet seg bort dit og krøllet seg sammen og ble liggende. Kunne se en tydelig kul der og. Morsomt og litt skummelt. hehe.

Skrevet

Jeg er veldig glad i å sitte med bena nesten oppunder haka, men det kan jeg ikke nå for da presser det på magen og blir faktisk litt vondt... (14+4)

Skrevet

Dette opplevde jeg faktisk i dag, så det var veldig treffende.

Jeg for min del skulle ta meg et bad, la meg godt til rette og slappet skikkelig av da jeg kjente at jeg var STEINHARD nederst på høyre side. Kjente også at det var litt sånn avlangt, så var nok babyen som hadde vent meg ryggen eller noe sånn tenkte jeg :) Var skummelt der og da, men nå var det bare morsomt når jeg leser flere har opplevd det :)

Skrevet

Kjekt å se at det ikke bare er jeg som har opplevd det. Det er en litt sånn morsom og skummel opplevelse på samme tid. Men nå gleder jeg meg bare til å oppleve det flere ganger.

Skrevet

Hehe, det gjør jeg og. Nå går jeg bare rundt å kjenner på magen heeele tiden i håp om at jeg skal kjenne det igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...