TurboMaria Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Oi, tror jeg kanskje hadde festeblødning i går. Da var det 6 dager til ikm. Først kom det litt brun utflod på ettermiddagen og så kom det litt blod på papiret på kvelden. jeg håper hvert fall at det var det det var, og ikke starten på noe forferdelig. *håpe*
Esperanza84 - gravid! Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Masse lykke til Maria! Håper du får en spire snart!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Fikk også litt brunt på papiret da jeg var på do istad. Håååper jo på en festeblødning... Lykke til Turbo :-)
TurboMaria Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2011 Lykke til dere også Tigerlise: Når har du ikm?
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Jeg fikk akuratt det samme i går, så krysser fingrene her også!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Ser ut som svaret mitt i går ikke kom med... Litt usikker når ikm er, men vil tro det er mot neste helg en gang? Når har du ikm da?
TurboMaria Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2011 8. juni. Så kan snart teste:) Skummelt!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Tror det er altfor tidlig å teste enda for meg, men kjenner jeg meg selv rett blir det test fra i morgen av, hihi :-) Testing er gøy, og jeg tåler godt at den er negativ. Dessuten kjøper jeg billigstrimler, så gjør ikke noe om det ryker med en del. Oppdater oss når du har testet da :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå