Gå til innhold

He he, dette sa jeg til svigermor som maser og graver om prevensjon...

Anbefalte innlegg

Svigermor stikker nesa si der den ikke hører hjemme, hun maser f.eks forferdelig om intime ting som hva slags prevensjon vi bruker. Både mannen og jeg synes dette er ubehagelig.

For en stund siden var hun på besøk, og maste om dette for n´te gang, og da sa jeg: "X er så flink til å trekke kuken ut i tide, så det går bra!"

Dere skulle sett uttrykket hennes, det var rett og slett priceless!

Fortsetter under...

Annonse

haha!! minner meg om den gangen jeg slang en kommentar til svigermor.

hun ringer leeeenge på tlf til mannen og får hun ikke svar så ringer hun leeeeenge på tlf min og får hun ikke svar da så fortsetter hun å ringe til vi tar tlf. en gang vi sov og ikke svarte kom hun på døra for hu trodde det hadde skjedd noe..

så jeg ble så irritert at noen dager etter hu hadde vært her ringte jeg opp et av de tapte anropene og unnskyldte oss for og ikke ha hørt tlf, men vi hadde sex skjønner du! hu ble helt stum og la på:P etter det er det sjelden hu ringer hehe

Hahaha! Minner meg om en venninne som hadde en svigermor som låste seg inn mens de hadde sex, og satt og ventet i stua til de var ferdig. Hun lurte på hvorfor de hadde sovet midt på dagen, og ble ganske paff da de sa de IKKE hadde sovet, men hatt sex fordi de trodde de var alene.

Jeg har også opplevd at en kompis av en ex satt i stua mens vi var i dusjen sammen. Han lo godt og sa vi hadde bråket noe så jævlig... Dritekkelt. Men man har vel seg selv å takke om man glemer låse døra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...