Gå til innhold

Vær ærlig! Hvor mange dager etter EL merket du symptomer den gang du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Andre gangen så merka jeg det etter, tja, blir vel rundt 2 uker etter EL da..

Første gangen hadde jeg ikke peiling.. men ble veldig kvalm lenge før jeg fikk positiv test.. skal sies at det ikke viste på testen før jeg var nesten 2 mnd på vei

Annonse

ca 12 dager etter innsett av egg, dvs at da var jeg befruktet.

Jeg frøs! (noe jeg har gjort med de to første også), og satt i et møte på jobb da kvalmen kom som kastet over meg!!

Fikk en mistanke da og testet positivt dagen etter:)

Annonse

Helt ærlig, så merket jeg det etter 1 uke første gangen, og etter 2 dager andre gangen. Helt tydelige gravidsymptomer, ikke til å ta feil av- stikninger i eggstokk, forbigående kvalme, økt luft i magen og økt utflod mot IKM.

Rundt to uker. Ventet jo på mensen da, og hadde vanlige menssmerter, så jeg visste ikke at jeg var gravid. Først litt over en måned etter el tok jeg test som var positiv. To uker før den positive testen ble jeg oppblåst, mensen kom selvfølgelig ikke, hadde smerter og ble kvalm.

rett etter "økta" tenkte jeg nå er jeg blitt gravid. Men fikk det ikke bekreftet før over 4 uker etterpå.

ble gravid rett etter mensen, og pga et dødsfall i nær familie så tenkte jeg ikke over humørsvingningene, kvalmen og at jeg var skikkelig uggen. Da mensen som skulle komme ikke kom tok jeg en test med et meget blått strek *kremt* ble sammenlagt 7 tester (en av de clear blue digital).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...