Gå til innhold

Da "ruger" jeg igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe du må da begynne høre på oss din lille snusmumirikk! :-)) Pluss at du må lære deg å teste med MORGENURIN!!! :-))

Sitter her og ler nå og har fullt av sommerfugler i mage og hjerte og blir sånn kniiiis :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he,.. akkurat sånn føler jeg meg,.. Kniiiiiiiiiiis......tenk om det er baby på gang,.....åååååååhhhhhhhhh.....ig litt hjelp om det ikke er

Mannen sover på sofaen og jeg skal ikke si noe før jeg vet helt sikkert at den "fordømte" testen er positiv. Jeg er en sniktester skjønner du,.. sier ikke noe til han før jeg MÅ!!!!!:) Og han tror jo ikke at jeg er gravid,.. siden jeg har bare visst at dette ikke går veien.... Men tenk om det snur og at det er en liten baby i magen:):) Om det viser seg skal jeg ... ja jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få ut den gleden!!!

Da tar jeg nok en test i morgen tidlig jeg... grugleder meg!!!!

Skrevet

Du? Sniktester? Testoman? Næææææi ;-p hehe

Vent nå til i morgen tidlig med å teste mer så iler du hot og forteller oss :-))

Krysser alt jeg har :-))

Skrevet

Masse lykke til med testing i morgen :)

Skrevet

Tuuusen takk,.. det irriterer meg at jeg bare kasta testen,.. vet jo ikke NÅR den ble positiv,.....

Kommer til å sove dårlig i natt ja,.. Jeg kan vel ta testen på natturin???? Jeg tisser så fælt om natta;)

Skrevet

Ja, men du må ikke ha tisset på 4 timer og ikke drukket på de 2 siste, og husk du er jo ikke på ikm enda, så kanskje burde du fått til hele natten :-) Men gjør du ikke det så prøv å få til 4 timer iallefall :-)

Kan du se på tråden min også vennen?

Skrevet

Hvilke tester bruker du forresten? CB eller strimler?

Skrevet

Jeg har sett litt på deg sånn inne i mellom:) men vært aaaaaaaaaaaaaaaltfor opptatt av meg selv,... men det kribler litt ekstra når jeg ser nicket ditt,... jeg sa jo i mars at du blir gravid snart,.. så tar frem pendelen min i morgen ok?? Nå skal jeg kose meg med en film sammen med mannen!! Og holder pusten til i morgen,.. skal ikke drikke noe før jeg legger meg,... å herregud så spennende dette er:)

En av oss må vel være gravide nå,.. tenk om vi er det begge to;)

Skrevet

Det håpet jeg fikk i går er dessverre helt borte. Testen var så negativ den bare kan bli. Så da vet jeg ikke athina, sommerfugler eller ikke, følelsen du tar inn er ikke graviditet. Mistet det jeg hadde av energi. Når skal det gå vår vei tro? Helt tom jeg nå. Klem

Skrevet

Så nå at du spurte hva slags tester jeg bruker. Har kun brukt cb. Så dette stemmer nok dessverre. Har lyst til å gå i dvale jeg nå kjenner jeg.

Skrevet

Hmmm nå skjønner jeg ikke noe for jeg har fortsatt samme følelsen og ikke noe negativt her - så jeg tror jeg setter meg litt tilbake å ser på utviklingen jeg for jeg vil ikke gi deg noen falske forhåpninger :-/ Det er jo mange andre som spår som ikke har skrevet i tråden din, og det kan jo være de ser noe jeg ikke får opp. Men som sagt jeg får deg fortsatt opp som jeg har og er du ikke gravid så skjønner jeg virkelig ingenting....

Kan være at jeg fanger opp deg som jeg gjør innimellom, men da hadde jeg gjort det sist også og det var ikke tilfellet den gangen for måtte jeg bare holde meg unna...

Jeg krysser fortsatt fingrene og heier på deg vennen :-)

Klem

Skrevet

Så merkelig da,.. kom heler ikke noe strek etterhvert denne gangen,.. Trodde liksom at det kom litt sent i går siden jeg ikke testet med morgenurin,... men nå ventet jeg faktisk i 6 timer.

Sist fikk jeg svar fra mange og ikke deg;) og denne gangen er det du som står bastant!! Om du får inn mine følelser nå, så sier de ikke gravid. Hold deg "unna" med noen dager du, og se hva som kommer etterhvert,.. jeg skal ta siste test på fredag.... Klinikken sier at egget kan gå i dvale på fryseforsøk, og mange tester noe senere, som rugedag 16,.. Er på rugedag 13 i dag. men om den er negativ er nok alt håp ute!!

Tusen takk for svar,.. ikke tenk på at du gir meg falske forhåpninger,.. det er jeg som velger å legge ut en tråd på dette forumet;)

Irriterer meg at jeg er hjemme fra jobb i dag også.... men jeg har ikke noe å gi i dag. Føler meg som en "unnasluntrer" .

PS: Er et noen andre som får opp noe på meg så rop ut!!

Klem til deg vennen

Skrevet

Jeg dytter jeg:)

Ei jeg kjenner privat tok kontakt med meg i dag,.. og hun var skråsikker på at jeg var gravid.. !!

Er ikke så skråsikker selv altså,.. sikker på at dette ender negativt!!

Skrevet

brun spotting,.. og veldig tr følelse. Gikk det ikke veien likevel da....Arghhhh,.. mest sint nå!!

Men det kan da ikke være lenge til nå??? Neste forsøk?? eller skal vi klare det på egenhånd i sommer??

Tror jeg dropper å ta flere tester jeg nå!!

Skrevet

eg får ikke opp noe graviditet på deg no, men neste gang du setter inn blir du det -:)

Skrevet

Tusen takk mtp... Da regner jeg med at du har rett.... Kan jo ikke tvinge frem en graviditet her heller,.. samme hvor mye den er ønsket!! Håper den sitter i august da. Ser du om det blir fryseforsøk eller om jeg må ta sprøyter og styr før de henter ut nye egg. Kanskje det er ferske egg som gjør susen??

Skrevet

Ble negativ test i dag også gitt,.... skal ta siste test på lørdag før forsøket avsluttes!!!

Jeg er allerede fit for fight for neste forsøk. Håper bare jeg rekker et innsett i august!!

Skal også prøve litt på egenhånd i sommer tenkte jeg;)

Jeg bare mååååååååååå være positiv. Venter på den perfekte babyen vi:):)

Klem til dere

Skrevet

Heia,så du hva jeg skrev til deg?? Du har masse fint å se fram til.. Klem

Skrevet

Denne tråden har blitt lang,... men jeg vil bare tilføye noe!!

Har nå fått vite at forsøket mitt blir ikke før i september,... dette pga stor pågang etter sommeren på klinikken. Jeg skal denne gangen ha det som kalles langt regime, bruke spray og sprøyter....( ikke veldig happy for det, men jeg gjør det med glede om det resulterer i baby!!!

I mellomtiden skal jeg sambo prøve selv!!!! har kjøpt inn vitaminer til mannen og meg selv;) i tillegg har jeg i dag begynt på dobbelt dose pergo!!!! Kan vi klare det????? Vi har klart det før, selv om det resulterte i MA. Og er 3 år siden. Vi har juni og juli på oss.... Første el er vel om 8 - 10 dager.

jeg bare spør, og om dere får frem noe nytt på meg så rop ut. kommer ikke til å spørre så mye mer nå,.. det som skjer det skjer,.... men tenkte siden så mange så positivt rundt dette forsøket så måtte jeg bare fortelle om planen videre;)

131176!!

God klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...