Gå til innhold

Da "ruger" jeg igjen.....

Anbefalte innlegg

Til alle som "kjenner" meg,... Jeg ruger nå på to flotte egg,... håper det / de utvikler seg normalt,.. skal teste om ca to uker. Dere har sett litt forskjellig på meg, men mange av dere har hatt gode følelser rundt juni:) Jeg krysser fingrene uansett....

Jeg tar imot det som måtte komme til dere;)

Ha en strålende dag,.. her skinner sola,.. og jeg har fri i dag:) Nyte nyte

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143293044-da-ruger-jeg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk jenter:):) Tenk om dere har rett:) Livet er veldig godt for tiden, flere ting som er på plass,..... bare babyen/ babyene vår som mangler nå. Og den skal feste seg i disse dager håper jeg. At jeg får en gutt og jente har jeg alltid følt selv,..og alltid blitt spådd..... og om det kommer to på en gang blir bare dobbelt lykke!!!!!!!

Ha en heeeeeerlig lørdag!!!

Klem

Annonse

Kraftig hjertebank skriver du:) For ca 15 min siden,...hadde en liten diskusjon med samboer for ca et kvarter siden,.. en uviktig og ufarlig "liten krangel";),.. men hjertepumpa gikk skal jeg si det,... kjenner hormonene jeg tar påvirker meg litt ja,... ... JEg er urolig til tider,.. men prøver å være flink til å meditere og motta healing og da kjenner jeg en enorm varme,.. så energiene du fikk er fra meg ja:)

Jeg går for en liten baby til vinteren nå ja,... Vi fortjener det nå!!

Håper du har det bra Athina,.. skjedd en liten omveltning hos deg har jeg forstått?? Håper livet smiler til deg,... jeg har det superbra,.. mangler bare den stooore magen;)

Annonse

Ahh da skjønner jeg hvorfor jeg fikk det ja :-) Men du har jo alltid vært åpen for meg så er lett å ta til seg dine følelser :-) Jag krysser iallefall alt jeg har og nå også får jeg en forelskelses følelse når jeg skriver så jeg krysser alt jeg har for deg :-)

Ja, jeg koser meg nå for tiden, ikke tenker jeg på baby og alt det BIM styret som hører med, er bare innom her innimellom å ser på hvordan det går, og jeg synes nesten synd på mange her som teller ned etter el, jeg vet hvordan det føles og glad jeg slipper :-)) Så nå gleder jeg meg bare til å nyte resten av sommeren og det som hører med :-))

Gleder meg til å følge deg videre og være med på den stormagen ;-)

Klem

Ja nå håper jeg stormagen kommer iløpet av høsten :) Kjenner ikke et eneste symptom ennå, men er kun på rugedag 6,... har ingen følelse verken for positivt eller negativt utfall denne gangen... Sist gang hadde jeg en følelse av at jeg var gravid, og trodde faktsik ikke jeg kom til å miste,.. noe jeg dessverre gjorde:( Denne gangen føler jeg ingenting....... Men jeg sover veldig godt om natta og har veldig aktive drømmer;) Noen som får frem når jeg kan teste eventuelt positivt??? Ei på assistert befuktning testet i dag positivt på rugedag 8.... Det er veldig tidlig... Jeg venter nok til dag 12 hvertfall;)

Håååper det sitter en spire der igjen!!!!! Som ikke forlater meg!!!!

Tusen takk for lykkeønskninger Athina. Du fikk jo rett på meg sist,.... så håper du får en fulltreffer denne gangen også!!!! Denne gangen med et positivt utfall!!

Gode klemmer

guri nå har jeg sett denne tråden i mange dager og hadde bestemt meg for å ikke røre den, men klarte jo ikke det da vennen ;)

får opp graviditet på deg jeg nå, med en gutt, kommer også ei jente, men litt usikker på om det blir tvillinger, eller om det er nr 2 som kommer til deg.

har masse gode følelser, så pust med magen, tror du har kul på magen til høsten jeg, har jo sett det før også ;)

stor varm klem

men vennen da, du er jo ikke kommet til ikm engang! jeg vil ikke oppmuntre for jeg har ikke noe fasit på det her, men vil bare fortelle min erfaring gjennom tre graviditeter. jeg har jo to jenter og en gutt, og med begge jentene mine testet jeg positivt 4 dager før ikm, men med lille tass testet jeg post først 2 dager over ikm, fikk neg test to ganger før det på han. MEN dette er som sagt ingen oppmuntring, mer en realitet om at ting ikke er avgjort før du har fått mensen :)

jeg tenker masse på deg og sender gode tanker sånn at du kommer deg gjennom det her enten det blir den ene eller den andre veien.

stor varm klem

Heia vennen :-)

Jeg er med på det lilja sier jeg altså, og om du ikke er gravid nå så skjønner jeg det ikke. Kjenner fortsatt sommerfuglene, men får en helsikes til hodepine når jeg skriver til deg nå :-/ Og urolig, sånn at jeg føler at jeg ikke kan sitte stille, må gjøre noe, opp og gå, være her og der om så vaske kjøkken hehe Det er sikkert dine tanker og følelser jeg tar inn, for sist visste jeg at det ikke kom til å gå og jeg holdt meg unna dine tråder, og den gangen sa jeg at jeg har gode følelser for juni. Sitter fortsatt med dem, og det er heller ikke for å oppmuntre deg eller gi deg falske forhåpninger, men det er noe som sier meg at du må slappe av og ro ned litt :-) Og det er ikke sikkert at kroppen reagerer likedan på 2 forskjellige graviditeter, og den siste når du testet tidlig så satt den ikke... nå kanskje tester du til normal tid og alt vil gå fint :-)

Men jeg holder ett øye med deg vennen og så fort jeg får opp noe annet enn hva jeg sitter med her nå, så sier jeg fra :-)

Varm klem

PS! Men denne hodepinen i tinningen kunne jeg da ha kunne klart meg uten... fy deg! ;-P

Tusen takk!!Jeg har ikke testet noe mer,.. men føler meg ikke gravid i det hele tatt!! Tenkte jeg skulle kjøpe en test etterpå.Er vel på rugedag 12 nå,.. Kan vel ikke være for tidlig å teste i da???

Er hjemme fra jobb i dag,.. der er stressfaktoren max for tiden, så siden jeg har et mikroskopisk ørlite håp roet jeg den helt ned i dag.

Jeg hadde litt hodepine i går, men mest en sånn ut av kroppen følelse,.. var ikke meg selv. Gjorde ting for jeg følte jeg måtte,... støvsuga, vaska bil,... osv... Men det er vel det indre stresset mitt som er verst...

Tusen takk for at dere svarte meg i går. Uansett hvordan det går, så ligger det kanskje en graviditet i lufta da???? Om ikke så altfor lenge. Jeg og mannen lengter virkelig etter å bli foreldre,..

Og i natt drømte jeg om at jeg fikk ei utrolig vakker lita og blid jente. Jeg trilla ho frem og tilbake på en vei.... og måtte kjenne på henne i vogna for å virkelig forstå at dette var virkelig,.. men så var det en drøm likevel da;).... Men en herlig drøm!!

Gode klemmer

hmmmmmm tittet på testen igjen nå,.. da var den klart positiv. ikke en tynn strek men en tydelig tykk blå strek... Er det hcg i blodet mitt tro???? Før har testen kun fått en ultratynn strek etter en stund,.. men denne var ikke det altså. Tør ikke håpe men,..... Det tente en knist i meg nå altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...