Gå til innhold

Hjelp?? Gutten min på 1 år har plutselig blitt en skikkelig sutre- gutt! Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Er det 1-årskrisa?? Han har fra han var ca 6 mnd vært verdens gladeste lille gutt. Nå - de siste to ukene har han blitt skikkelig sutrete, vil ingen ting. Sut om han er på gulvet, sur om jeg leker med han, sur om jeg herjer i fanget.

Gjør jeg noe feil? Når han begynner å sutre prøver jeg som regel ikke bry meg noe videre, og overse det eller avlede han. Er dette feil? Kan vel ikke trøste og styre hele tiden, særlig når han bare sutrer for å gjøre det uten noen særlig grunn.

Han har blitt håpløs om kvelden også. Før var det bare å legge han så la han seg til etter litt makking. Nå er det grining og tenners gnissel (ja, han skjærer faktisk tenner også). Jeg går inn og trøster eller bare legger til, går ut, venter går inn igjen osv. Styr altså!

Men nå er han happy. Nå er det Drømmehagen, det er vel eneste det som gjør han happy for tiden, så da blir det desverre til at jeg kjører noen episoder om dagen, for å få litt fred og ro. Egentlig synes jeg en er mer enn nok, men han elsker det jo og han blir rolig.

Hva kan ha skjedd med lille gutten min da?? Blir han lik faren??

Fortsetter under...

Joda, men det har det jo vært en stund uten at han har holdt på slik. Holder på å bli gaaal, pappaen er på sjøen og jeg har hatt han hver dag nå i 3 uker. (Ære være alenemødre sier jeg bare).

Han har ikke vært slik før, han sutrer for alt.. Untatt når han får se Drømmehagen, da er det ro i heimen.

Hi

Kan trøste deg med at min yngste også har sutret en god del!! Da han var baby smilte han fra øre til øre bare han så meg. Så kom en periode fra 8 mnd hvor han var ekstremt sutrete. Og sånn har han vært i lengre perioder siden det.

Nå er han derimot blitt 2 år og er igjen blitt en liten SOLSTRÅLE!

Men forstår veldig godt du er sliten hvis du har vært alene med han i 3 uker i strekk!! Håper pappaen snart kommer hjem fra sjøen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...