Mamma til to guttegull Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Mannen min og jeg hadde forsøkt å få barn i ett år før spira endelig satt. Det endte med en MA og utskrapning. Kom inn i syklusen etter 35 dager og etter to menstruasjoner var jeg gravid igjen. Jeg fødte en flott prins juli 2010. April iår fikk jeg konstatert ny MA etter å ha sett et bankende hjerte :/ Begge MA'ene har jeg hatt i uke 8-9. Den første gangen var det to tomme fostersekker og nå sist var det da et levende foster som ikke hadde klart seg. 15. april satte jeg Cytotec og slapp heldigvis unna med kun én kur. Dette er nå syv uker siden idag og jeg venter fortsatt på mensen. Kjenner jeg er utålmodig etter å komme tilbake i normal syklus slik at vi kan prøve igjen. Vi har vært veldig heldig å fått et barn, men jeg vil gjerne ha flere.
Mamma Mummi Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har også en flott prins, som nærmer seg 5 år nå, og hadde en s.a for over 1 år siden, i uke 8. Fosteranlegg uten hjerteaktivitet. Har klart å bli gravid uten problemer 2 ganger, men nå vil det seg rett og slett bare ikke... Har hele tiden hatt stabil og helt normal syklus, kjennes ikke ut som det skal være noe feil, men det blir bare ikke noen ting av noe... Akkurat som deg så tenker jeg at jeg er jo kjempeheldig som har en flott sønn, men likevel så roper liksom hele meg etter flere barn... Jeg prøver å ikke stresse, er ung og har mange gode år på meg, men det er jaggu ikke lett altså!
Mamma Mummi Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har også en flott prins, som nærmer seg 5 år nå, og hadde en s.a for over 1 år siden, i uke 8. Fosteranlegg uten hjerteaktivitet. Har klart å bli gravid uten problemer 2 ganger, men nå vil det seg rett og slett bare ikke... Har hele tiden hatt stabil og helt normal syklus, kjennes ikke ut som det skal være noe feil, men det blir bare ikke noen ting av noe... Akkurat som deg så tenker jeg at jeg er jo kjempeheldig som har en flott sønn, men likevel så roper liksom hele meg etter flere barn... Jeg prøver å ikke stresse, er ung og har mange gode år på meg, men det er jaggu ikke lett altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå