Gå til innhold

Noen her som har tatt cytotec ifm en MA? Når fikk dere mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Jeg satte cytotec for syv uker siden, idag. Har fortsatt ikke fått mensen, og begynner å bli ganske så utålmodig.

Var 8-9 uker på vei da MA ble oppdaget ved en tilfeldighet. Hadde allerede sett et bankende hjerte <3

I papirene fra sykehuset står det at man kan forvente menstruasjonen tilbake etter 4-6 uker. Jeg er jo ikke sååå langt over denne "grensen", men vil så gjerne komme tilbake til syklus slik at vi kan prøve igjen.

Fortsetter under...

Ble oppdaget på 10 uker. Hadde en mistanke pga brun utflod. Hadde sett noen uregelmessige hjerteslag i uke 7, men hadde nok stoppet utviklingen der.

Fryktelig tung periode, måtte gå og vente på at kroppen skulle gå og ordne opp selv i 3 uker før jeg fikk Cytotec..

Ca. 4 uker etterpå. Var regelmessig mens med en gang, og ble gravid igjen etter tre måneder. Måtte dessverre inn til utskrapning da, pga. av at utviklingen av graviditeten stoppet opp. Da hadde jeg en menstruasjon før jeg var gravid på nytt, er 35+1 i dag:)

Hvis det går lenge før du får tilbake mensen, så ta kontakt med sykehuset og forhør deg om det er normalt. Går ut fra at du har vært til etterkontroll for å se at alt er ute? Men etter som jeg forsto på de jeg snakket med på sykehuset, så kunne det visst gå litt tid før kroppen var i "rute" igjen.

Ønsker deg riktig lykke til med prøvingen igjen, skal se spira sitter snart hos deg også:)

Så godt å høre slike solskinnshistorier med graviditeter som går bra. Det er jo ganske lett å miste motet innimellom. Heldigvis ordner det seg stort sett for snille jenter :)

Lykke til med de siste ukene av svangerskapet ditt, fødselen og baby'n.

Annonse

Å, stakkars deg. Hvordan kan de la deg gå tre uker for å se om kroppen kan ordne opp selv? Det må jo være det mest ekstreme torturmidlet jeg har hørt om. Nå får jeg helt gåshud og klump i halsen. Det kan man da ikke utsette et menneske for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...