Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får inn flytting på dere, men vanskelig å si om det blir ut av Vestfold. Det er jo utrolig fint der, da. Så hvorfor flytte?? ;)

Fikk en rask følelse av Oslo, men "ramla" tilbake til et hvit hus som ligger på et mindre sted. Tror dere kanskje tenker på å flytte til Oslo eller en annen større by. Det er muligheter for begge deler. Alt kommer an på hvordan dere vil ha det og hva som er viktig for dere i forhold til bolig. Får inn 3 barn på deg. Tror ikke du har fått alle enda, men usikker på hvor mange... Har du 1 eller to barn? Kanskje du har 1 barn og venter nr 2? Får inn gutt - gutt - jente på deg.

Får inn mye musikk rundt deg og at du er veldig kreativ. Lykke til :)

Ikke rart du får inn Oslo, men det blir lenge til,,,liten leilighet når barna er store, har bodd der lenge. Du har helt rett mulighet for begge, men vi har endelig bestemt oss for at vi må ha "ro" rundt oss, så det blir landlig, akkurat her vi bor er det en veldig trafikkert vei samt lang vei til skole, derfor flytting. 3 barn har jeg, to jenter og sistemann er gutt. Vi mistet et for noen uker siden som jeg har forsont meg med, planlegger ikke flere barn. Elsker en god del musikk! og har endelig begynt å høre på det igjen, jeg er også veldig kreativ, noe som kommer til å få blomstre friere og friere. . Godt gjort og tusen takk for titten

Annonse

Wow! Jeg kjøpte et armbånd med falkeøye sten forrige uke, kun brukt en gang, nå ligger det og varmer seg i sola. ellers har jeg akkurat funnet en blodsten som jeg har lett etter, barna har rosenkvart liggende i rotet sitt, samt at jeg har en stor rosenkvart utenfor som jeg ikke vil ta inn..den har ligget ute og blitt renset i over 1 år, det har med den jeg fikk den av å gjøre.

Tenker det er falkeøye armbåndet du følte, den er like ved meg og den har jeg brukt, som sagt en dag.

Veldig bra!

Da var det omvent, da... fikk inn 1+2 barn, og trodde det var to gutter, men da var det en gutt og 2 jenter. Fikk ikke følelsen av at de var født enda... men de var visst det ;)

Det er nok smykket jeg fikk opp. Hadde tenkt til å skrive at det kanskje satt på et smykke, men så tok jeg det bort igjen ;) Det er spennende med sten. Bruk dem og nyt dem! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...