Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skjer det kanskje noe. Hvis ikke SIV er fullpakket med fødende kvinner. Jeg kan ikke si at jeg Gleder meg til å bli i gangsatt for mitt største ønske var å komme i gang naturlig. Det er jo alltid det beste, både på smertereaksjon og hvordan fødselen Blir. Fødsel nr. 1 fødte som en gudinne, nr. 2 igangsatt og Vanskelig skulderforløsning. Ønsker meg selv lykke til siden de andre på overtid nok har sine bebisser i sine armer allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fulgt tråden for dere som har telt ned til igangsetting og jeg må si at jeg virkelig føler med deg!! Godt at noe forhåpentligvis skjer idag da, får bare krysse fingrene for at d skjer kjapt og at fødselen ikke blir kjempehard. Gikk selv over 8 dager med førstemann og er veldig spent på om snuppa inni magen vil komme ut før eller ligger der inne lenger denne ganga.

Sender masse gode tanker til deg og håper at du får babyen din i armene dine idag! :)

Skrevet

Hei du

Jeg vil bare ønske deg lykke til og si at jeg har vært satt i gang 2 ganger. Har hatt 2 flotte, raske fødsler uten komplikasjoner i det hele tatt.

God klem

Skrevet

Tusen takk for støtten!!

Vi fikk godgutten fredag 3. juni kl. 19.35 3 timer etter at vannet ble tatt. Alt vel og vi gleder oss over det nye familiemedlemet!!

Lykke til dere andre som nå nærmer dere den store gevinsten!!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...