Gå til innhold

Tror dere vi noen gang får vite hva som egentlig skjedde med Madeleine McCann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper at en dag så får vi vite det. Men i og med det har gått såpass lang tid så tviler jeg egentligt på at vi noen gang får vite det. Men skal sies at det er utrolig godt gjort uansett hva som har hendt.

Men tror kansje at om hun lever så er det kansje en sjangs at vi får vite hva som har hendt når hun blir tenåring/voksen..

Jeg håper om at dersom det skulle vise seg og være foreldrenne som har gjort noe galt, at de kan innrømme og heller slippe straffen bare så folk vet hva som har hendt.

Altså jeg mener ikke at folk skal slippe straff.. eller så håper jeg virkelig at hun snart dukker opp.

Men uansett hvem lar barna ligge ubevoktet på et rom når de er 50 meter unna.... og som jeg forstod lå alle 3 barna og sov, men hvorfor ble bare hun tatt? man stiller seg jo mange spørsmål, jeg har fulgt med på saken helt siden hun forsvant, men nå som jeg har mitt eget barn klarer jeg nesten ikke lese om det..

Men i og med foreldrenne virkelig vil finne henne så tviler jeg på at det er dem.. og håper at andre mødre/foreldre har lært at man aldri går vekk fra barna sine på den måten.

Jeg tror også at det kansje kan være at en av foreldrenne har vært oppi noe kriminelt og at derfor har noen tatt barnet eller om at de har hatt en barnepike som har fått sparken eller sluttet og ha da kidnappet henne fordi hun fks ikke kan få barn selv... pedofile kan det også være men jeg vil da tror de har kvittet seg med henne ved og enten ha drept henne eller solgt henne...

Jeg håper av hele mitt hjerte at hun lever og snart kommer hjem til foreldrenne sine og søskene...

Hva er så spesielt med den saken da? Hva med alle andre barn som har forsvunnet og aldri komemt til rette? De blir jo "glemt" (av de aller fleste) etter noen år, og det blir helt sikkert denne jenta også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...