Gå til innhold

er det mulig å være gravid når....

Anbefalte innlegg

gynokologen ikke så noe på innvendig ul for 4uker siden? ville i tilfelle vært rundt 4 måneder på vei. Har hatt mensen hver månede, men mye mindre enn vanlig. Ellers er jeg veldig trøtt, men det kan komme av andre ting. Hovedgrunnen til at jeg lurer er fordi i noen uker nå har jeg hatt luftbobler som sprekker nede i magen (var slik de første bevegelsene til småen på 9 måneder var), men tenkt at det nok bare er luft i tarmen. Ble derimot usikker for etter jeg la meg i går kjente jeg "glidende) bevegelse i område rundt navelen. Gikk over til slike bevegelser etter luftboble stadie sist jeg var gravid. Så er det mulig? Har liten tor på det, men blir som sagt usikker.

Fortsetter under...

Hehe, i så tilfelle ville jeg byttet gynekolog sporenstreks :-)

"Bevegelsene" er nok bare luft. Jeg kjenner til stadighet "spark" i magen, tilogmed utenpå magen. Men jeg er definitivt ikke gravid!

- Hun over her.

Annonse

Det kjentes virkelig ut som ett svakt spark. tenkte at det kan da umulig være mulig. Men jo mer jeg tenkte ble det sett i sammenheng med luftboblene og mindre mens ol, da ble jeg noe bekymra her. Så fant ut det beste er å få bekrefta det fornuften allerede sier.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...