Gå til innhold

Fytti grisen, jeg blir KVALM!!! Er det rart pedofile overgrep florerer?!?!?!

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på denn "Little miss perfect" showet på TLC i en stund nå, og synes det hele er skremmende. Små jenter som presses til å se ut som dukker mens de gjør seg til på en scene og skal bedømmes. Flott for de små og få bekreftet at utseende er det viktigste her i verden før de begynner på skolen.

Min mann så noen episoder, og ble direkte uggen, han ble uvel av å se disse småjentene oppføre seg som små voksne i altfor små klær og med mer sminke enn en gjennomsnittelig voksen filmskuespiller. Han begynte å forske litt rundt tema, og fant en artikkel som beskrev noe jeg aldri i mitt liv trodde fantes:

Her er saken, det finnes mødre og fedre, som tar bilder av sine små døtre i undertøy. kostymer og badetøy i posisjoner man er vant med fra Vi Menn eller Playboy, og legger de ut på nettsider der folk kan kjøpe seg medlemskap for å se på bildene. Jentene reklamerer ikke for noenting, de er avbildet kun for å bli sett på av de som ønsker å gi penger til nettsiden. Vi ble litt betenkte , og trodde først at det kanskje var litt overdramatisert, det finnes jo de reportere som vrir litt for å få en stor sak, men så gikk vi inn på noen slike "bildesider", og vi ble forferdet! Bilder av små jenter ned i 4 års alder som hadde på seg voksenundertøy, altså g-streng, trekantbikini, nattkjoler i mesh osv, som stod på alle 4 og lokket med pekefingeren. Jenter i seksuelle stillinger i altfor lite klær. Og hvis ikke det var nok, så datt vi over en side for "nudister" hvor små barn var avbildet i nettoen. Igjen kunne man få medlemskap og kjøpe bilder!

Jeg bli helt sjokkert, kvalm og forbannet! Jeg tenkte først at dette kan da umulig være lovlig, det er jo barneposnografi, men det finnes et msutthull i loven, og det sier at så lenge kjønnsorganet ikke er vist frem på en seksuell måte, og foreldrene har skrevet under på papirer om at barnet kan legges ut på nett, og man kaller det kunst, så er det greit! SYKT!

Jeg trodde denne "misse verdnen" var som et stort barbieshow hvor jenter ble presset inn i drakter og kostymer og at de gjorde jenter for opptatte av utseende. Men det er mye, mye verre enn som så. Foreldre legger ut bilder av jentene sine på nett for at de skal synes mest mulig og bli booket til reklamefilming eller serier osv, og de har ingen hemninger når det kommer til innholdet i bildet. De kommentarene som lå under de bildene vi så, var tydelig skrevet av peofile menn, og det er helt klart disse som lever godt av disse bildesidene. Er det rart det er så mange overgrep, når foreldre er så uforsiktige og skrudde?? Selvsagt bli barnet utsatt for fare når man legger ut bilde av henne hvor hun spriker med bena i g-streng og trekantbh!

ÆSJ ÆSJ ÆSJ!

Fortsetter under...

23.38

Nei, det synes jeg var bra! Jeg trodde også det bare var det tv-programmet med syke foreldre, men om de holder på slik med bilder på nett i tillegg er det jo helt forferdelig ! Synes det er bra noen "sjekker opp" og finner ut av ting, slik at folk vet hva som foregår, og kanskje noen reagerer og får foreldrene på bedre tanker !

Ikke hi

Annonse

Hjelper lite å rapportere når dette skjer mest i statene, og er "per definisjon" lovlig... Blir helt fra meg av hele opplegget! Tenk at det finnes foreldre som gjøre dette mot barna sine?!?! De kan da aldri i verden være riktig skrudd :(

Og du som mener mannen min er sær: Det er viktig å være opplyst, selvom noe av det man finner er urovekkende. Han syntes dette var et merkelig fenomen (misse konkurransene) og lurte på om det kanskje lå mer under. Og det eneste han søkte på var Child Models på google, og da kom denne artikkelen fra FOX news opp, pluss en hel bråta av slike bildesider. Hvis ingen graver i møkka vil ingen bli opplyst om at slike ting skjer heller!

Et tankekors til de som legger ut bilder av småjentene sine i "morsomme drakter og "poser"! Tenk hvis noen laster opp et av dine bilder og legger det ut på en slik side?

HI

Sært?

Ja hadde vel vært mye bedre å lukke øynene slik at man slipper å forholde seg til at det skjer...

Takk Gud for at det finnes mennesker som deg og din mann HI, som er med på å avdekke slike syke ting. Jeg ser at å raportere det blir vanskelig, men fortsett å spre dette så flere blir klar over det. De som er interresert i å kjøpe slike bilder finner dem uansett, så det vil ikke funke som reklame på dem.

takk 00:05, er godt å få slike kommentarer, var redd for å bli stemplet negativt pga dette, men føler at noen må si noe i denne saken! Det er et faktum at slike sider er tilgjengelig for "gud og hvermann" og uansett hva man mener om saken, blir de ikke borte før det blir endring i lovene i statene, for det var flest sider fra USA, selvom det dukket opp sider fra Japan og Russland også :/

Skal prøve å holde tråden oppe, slik at folk får vite at dette skjer. Jeg hadde aldri trodd at noe slikt kunne foregå, trodde slikt bare skjedde på TV og film, men jeg tok dessverre feil :/

HI

Annonse

Det hjelper ikke om vi norsktalende tar avstand fra oversminkede pikebarn i USA, narkomord i Mexico, sult i Etiopia, misbrukte slavejenter i Saudi-Arabia, babymord i Kina... ingen bryr seg om det, OK?

Selv tror jeg det hjelper å be til Gud, og det bør man gjøre. Men tror såklart ikke at noen løfter øyenbrynene om vi har en liten norskspråklig aksjon for noe her oppe.

Så du mener det er større sjangs for å gjøre noe med dette ved å be til Gud enn å aksjonere???? Er det mulig?

Folk som gjør dette mot egne unger burde miste ungene sine!!!!! Det er min mening.. og i USA, der de er sååååå pripne på enkelte ting, og jobber sååå hardt for å ta pedofile, og skal navngi dem og fortelle hvilke nabolag de flytter inn i etc, så skal de tillate dette? NOEN BØR ABSOLUTT GJØRE NOE!!!

nei det hjelper kanskje ikke stort, men kunnskapen om at dette skjer og at disse sidene finnes vil kanskje få folk til å tenke seg om noen ganger før de legger ut bilder av sine egne små.

Og kunnskap er makt, jo flere som vet, jo bedre.

Det er helt forkastelig, usmakelig og helt feil å gjøre et barn om til et salgsobjekt eller en gjenstand .

Men overskriften synes jeg blir litt feil, blir som å si "er det rart det er så mye voldtekter når man går med korte skjørt".

Disse pedofile menneskene er syke og overgrep og det er like forskrudd at det skjer overgrep selv om barn er med i slike missekonkurranser eller ikke.

jeg synes overskrifta markerer poenget ganske godt: Legger man ut bilder av små jenter som ser ut som de kommer ret fra playboy, så vil man selvsagt tiltrekke seg pedofile mennesker. Og pedofile går bevisst etter barn de tiltrekkes av, så legger du ut bilde av ei jente på nett, og en pedofil kjenner igjen denne jenta fra gata si e.l, så kan du banne på at han vil prøve å fange henne inn.

Du kan si hva du vil, men så lenge det finnes mennesker som gjør slike ting, så må man ta forhåndsregler. Verden er ikke rosenrød hvor man kan gjøre som man vil uten at det kan komme konsekvenser. Å gå naken i en mørk gate på natta vil øke sjansen for voldtekt betraktelig iflt i gå normalt kledd. Samme med pedofile overgrep, legger du først bilde ut av en jentunge som ser ut som hun selger sex, vil man selvsagt tiltrekke seg menn som ønsker å ha sex med barn.

DERFOR er det kjempeviktig i mine øyne at folk vet slike ting skjer. Verden er blitt helt skrudd, og internett gjør den skrudde verden mye lettere å navigere seg i etter ens ønsker, uansett hvor syke de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...