trinity83 Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Når begynner man å kjenne bevegelse? Jeg er innlysende nok førstegangs. )
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Det kan være veldig forskjellig. Jeg kjente det 12+1 med førstemann, men jeg vet om flere som var passert 20 fullgåtte uker før de kjente noe.
Mammapudding Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Var vel 16-17 uker første gangen Nå er jeg bare 4 uker på vei, så må nok vente enda noen uker Men er spent på om jeg kjenner noe tidligere denne gangen
Underveis --> Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Var 15 uker forrige gang, og det er tidlig. 12 uker er vel nesten "uhørt" ;-) Det er nok mye vanligere med 20 uker.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Dette er jo veldig individuellt da, men "tommelfingerregelen" er mellom uke 18 og 22.. og innen uke 24 skal de aller fleste ha kjent liv Noen kjenner jo senere enn andre pga en årsak, feks foranliggende morkake. Mens andre kjenner tidligere uten at det er noe grunn til det Selv kjente jeg liv i uke 16 med lille blå (15+3 har jeg notert i gravidboka mi fra den gang). Dette mente jordmor var veldig tidlig til å være 1.gangs, men jeg var ikke i tvil! Og da jeg kjente det igjen, samt oftere og oftere etter et par ukers tid var jeg 100 % sikker Ca fra uke 21-22 kjente jeg daglig liv, og fra rundt uke 25 kunne vi se at hele magen rørte på seg ) Herlig! Jeg gleeeeeder meg til å kjenne liv & røre igjen, fra en bror eller en søster! <3
Ønskebaby08*12 Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Da jeg var gravid med lillegull kjente jeg liv i slutten av uke 15, det var bare korte dult, men jeg var ikke tvil om hva det var. Fra uke 17 kjente jeg liv hver dag, og i uke 19 kunne mannen min kjenne henne utenpå magen Gleder meg til å kjenne dette igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå