Alida*Englebarn Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 barnet mitt trykker ofte nedover og noen ganger lurer jeg på om hun er i ferd med å snu seg. Sist jeg var hos legen kjente hun etter om hun hadde snudd seg, litt tidlig, jeg er i uke 30. Har noen av deres barn snudd seg tidlig?
2små,rosa&blå Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Min datter lå med hode ned hele siste trimester sist. Og det satt skikkelig fast også! Men denne gangen svømmer gutten min rundt enda (-; Men bare i uke 31. De sier jo at jo flere barn man har bært jo lenger tid tar det før de fester seg, fordi livmoren er litt "slappere" Gleder meg utrolig mye til magen synker denne gangen. Har sånn rett utover fotball mage, det ser utrolig rart ut synes jeg. Og er ganske mye tyngre en sist. Var ikke sånn med forrige. Hun lå "innover" Og han ligger "utover"
2 gutter og 1 jente Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 De to første lå med hodet ned før jeg kom i uke 30, men var vell bare den første som faktisk festa seg. Denne gangen hadde vi en skikkelig velt til venstre på mandag i forrige uke (da var jeg 31+5) og da snudde hun seg med hodet ned. Men regner ikke med at hun vil feste seg, ihvertfall ikke på lenge enda.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Hei Alida, min lille har legat med hodet ned sen uke 28, men som jordmor også sier, så kan han fortsatt snu seg andre veier. men han har legat så i 4 uker nå. det var en lettelse for både ribbein og bekken - som stabiliseredes noe - da han snudde seg og hele magen sank litt.
Kri_z Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Gutte min har ligget med hodet ned siden uke 28, men har ikke festet seg enda. Er 37+5 nå.
Undretrollet Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 På kontroll i uke 28 lå min med hodet ned, men var ikke festet. Sånn ligger den enda, kjenner hikkinga nede i bekkenet
Gjest stårma Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Min snudde seg i uke 29. Var på 3d ultralyd i uke 27 og da satt han godt på rompen langt ned i bekkenet, ville ikke vise seg frem og ville ikke flytte på seg. Tror han hadde sittet sånn lenge for jeg kjente nesten ingen bevegelse og ultralyd-mannen sa at han satt godt. Fikk ny time et par uker senere for å prøve å se om han hadde flyttet seg så vi fikk sett han. Natt til den timen skjedde det mye. Våknet av en voldsom romstering i magen min, hadde aldri kjent så mye aktivitet tidligere i svangerskapet. Var litt ubehagelig og nesten litt vondt, og babyen dyttet og styrte på over hele magen og spesielt ute på sidene. Kunne ikke unngå å kjenne at han snudde på seg. Så på neste dag så lå han godt med hodet ned da vi var på ultralyd, ultralyd-mannen sa at han fortsatt hadde mulighet for å snu seg men at han trodde at han hadde lagt seg til rette for å ligge sånn resten. Føler fortsatt han ligger med hodet ned for jeg kjenner spark på toppen av magen. Han er fortsatt relativt rolig og har ikke kjent sånn type aktivitet igjen som jeg kjente når han snudde seg. Men dette er vel forskjellig fra baby til baby, følte ihvertfall at jeg kjente det da han snudde seg.
Juliprinsessene Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Vet ikke når min snudde seg for JM sjekket ikke før i uke 34, men ho ligger i hodeleie og hodet har festet seg:) er i uke 36+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå