Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 ikke vil / kan være hos "bestemor". En mer travel fru i sin beste alder (50) skal man lete lenge etter! Da barna kom til verden skulle hun ditt og datt. Passe, stelle; trille u name it! Men når jeg spør om hun kunne tenke seg å passe dem en dag, pluss at ungene savner "bestemor" så passer det bestandig dårlig. Hun røpte seg en gang mannen spurte om de kunne få overnatte, fikk til svar at hun ikke ville gjøre oss den tjenesten!?! Så hun gjør OSS en tjeneste hun ved å passe barnebarna sine Jaja, jeg har i hvertfall sluttet å spørre, jeg gidder heller ikke reise en time med bil for at hun skal få treffe barnebarna sine. Når barna blir store og har opptil flere fritidsaktiviteter, venner de heller vil bruke tiden sin på, så håper jeg hun sutrer fordi de ikke vil tilbringe tiden sin med henne. Man skal gjøre seg fortjent til å kalle seg Bestemor! Takk for utblåsningen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143292089-jeg-gleder-meg-til-den-dagen-ungene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #2 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har en sånn bestemor/farmor. Hun hadde aldri tid til meg da jeg var liten ( hun bor i Trondheim, jeg i Oslo). Før jeg ble født var det ikke måte på hvor mye jeg skulle være der! Jeg kunne komme i ferier, og hun skulle hente meg osv osv.... Jada.... De gangene jeg besøker henne nå så er det mest pga plikt... Går ett par år mellom hver gang. Hun spør visst mamma og pappa mye om hvordan det går med meg og sånn- men det er mange år forseint! Hun kan ikke komme nå og tro at hun er farmor! Og sånn kan det vel hende at dine barns bestemor også kommer til å få det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143292089-jeg-gleder-meg-til-den-dagen-ungene/#findComment-143292202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå