Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 Jenta mi på ett år er veldig undervektig. Legen og helsesøster ga noe jeg syntes var motstridende svar og jeg ble dermed veldig usikker. Har planer om å ringe legen imorgen, men ikke sikkert jeg får snakke med henne. Legen sa jeg bør begynne å gi h-melk til jenta mi pga. vekta hennes. Helsesøster mente det var aller best med lett-melk eller ekstra lett melk for små barn (tviler på at hun mente min lille snupp som er på den røde streken i percentilen). Men ihvertfall.. Når jeg kom hjem begynte jeg å tenke. Mme inneholder jo mer fett, ikke sant? Så hvorfor burde jeg egentlig gå over til h-melk da? Jenta mi er så glad i mme sin, hun får det flere ganger om dagen. Med h-melka blir hun jo kanskje bare full i magen slik at det ikke er plass til annen mat der...? Og hvor mye fett er det egentlig i mme? I forhold til h-melk tenker jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143292026-hvilken-mme-inneholder-mest-fett-nan-2-eller-3-eller-h-melk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå