Gå til innhold

Overtid med nr.1, men ikke med nr.2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk overtid med nr 1, ingenting skjedde av seg selv og ble tilslutt igangsatt. Er selvfølgelig veldig spent denne gangen her og lurer på hvilke erfaringer dere flergangsfødende der ute har? Hvordan var fødsel nr2 i forhold til fødsel nr1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Var hos legen igår og han sa at en ofte gikk over tida med andremann. Jeg gikk 8 dager over med førstemann så håper jeg slipper å gå noe lenger over med denne snuppa!

Skrevet

Nr 1: 9 dager etter termin

Nr 2: 4 dager etter termin

nr:3 ? Sikkert over termin

Har hørt at noen bruker lengre tid å å produsere barn enn andre...

så slår meg til ro med at denne babyen også kommer etter termin..

Skrevet

Gikk 12 dager over termin sist. Selv om jeg prøvde alle triksene i boka for og sette i gang fødselen. Snuppa kom av seg selv den dagen jeg skulle bli satt igang. Hun var helt fin og frisk, hadde ikke bæsja i vannet og var rolig og fornøyd. Virket bare ikke som om hun var klar til og komme før. vannet gikk bare noen timer før hun kom. Og hadde en kjapp og fin fødsel. Hadde heller ingen fødselssymptomer før 10 timer før hun kom ut. Har ikke lyst til å gå så lenge over denne gangen og har bestilt modningsakupunktur og igangsettingsakupunktur. Håper på at dette vil gjøre susen denne gangen. Har planlagt og føde hjemme, men om jeg går mere en 10 dager over termin er ikke dette lov. Så setter all min lit til akupunktøren min og håper dette fungerer! (-;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...