Mammapudding Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Er vanvittig oppblåst, spesielt på kvelden..ser jo ut som jeg er mange mnd på vei jo Noen som har vært det i starten og så har det roet seg litt eller? Er ubehagelig med de strammeste buksene :/
Jente09+lillegutt12 Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er ca 8 uker på vei, og har vært oppblåst i ca 4 uker.. Har problemer med å få på meg bukser, så håper det gir seg snart jeg også..
winifred Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Var helt sinnsykt oppblåsti begynnelsen. Såg nesten like stor ut som jeg gjør nå når jeg er 26 uker på vei når jeg var 4 uker på vei. Gikk gradvis over for meg iallefall. Pass opp for hvitt brød det gjorde det enda verre!
June30 Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er i 6. uke og har vært veldig oppblåst i et par uker. Det var værst for meg i den femte uken, og har blitt litt bedre nå. Har faktisk også hatt problemer med å bruke mine vanlige klær...
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 er 8+2 å er helt jævli oppblåst å det har jeg vært noen uker nå!! men det skal funke hvis man går seg en tur, og holder seg unna fiber eller det skal bli litt bedre ihvertfall
trinity83 Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Jeg er ca. 9 uker påvei, og på kvelden ser det ut som jeg er 9 måneder. Sa akkuart til min mann at svigermor ikke må finne på å komme på besøk på kveldstid så sant hun ikke skal få vite noe før uke 12. Sant skal sies at jeg er ganske rund i kantene fra før av, men dette er veldig synlig!
Mammapudding Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2011 Godt å høre at jeg ikke er alene i alle fall Husker ikke at det var sånn sist, ikke riktig så tidlig i alle fall..fikk vel mage rundt uke 10-12 da tror jeg Kjenner en del murring i dag, og prikking i brystvortene..herlig å ha noen tegn, for sliter litt med å tro at det faktisk er sant at vi skal få en ny baby Og de siste dagene så kjennes det ut som om jeg er støl i magen(som om jeg har tatt sit-ups) etter at jeg har gått tur, synes sånne små ting er veldig betryggende:) Gleder meg til å begynne med mammaklær, men håper jeg ikke trenger det før om 8 uker
Camilla&Christer Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Godt å høre det er flere som er veldig oppblåste så tidlig!! Jeg var ikke oppblåst i det heletatt forrige svangerskap.. fikk ikke mage før uke 14 og da var det vel bare jeg som så det egentlig.. hehe.. for jeg VILLE se det:) Nå er jeg 6 uker på vei og ser ut som jeg er 6mnd!! Ikke moro! Håper dette går over snart!
Mammapudding Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2011 Ja jeg tror det er ganske vanlig å være oppblåst, etter å ha googlet litt så ser det i alle fall sånn ut Kan jo godt hende at jeg var sånn i starten forrige gang også, men fikk ikke misstanke om at jeg var gravid før jeg var rundt 6 uker på vei, så hadde nok ikke så veldig mange symptomer de første ukene Er spent på om kvalmen kommer neste uke..er ca 5 uker på vei nå og er oppblåst, har litt ømme brystvorter og litt murringer i magen
My_my Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Hei! Puh..godt å høre at dette er et velkjent problem! Jeg er bare 4+2 uker på vei, men har følt meg som en flodhest i flere uker allerede!!! Håper endelig dette gir seg. Fikk ikke mage før jeg var ca.5 mnd på vei med forrige, så dette blir litt vell tidlig, føler jeg!
Aram Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Ja, da er vi mange i samme båt, litt godt å høre: ) Vanskelig å skjule graviditeten selv om jeg bare er i 7. uke! Det hjelper å unngå lyst brød, løk, kål, tunge middager. Jeg tenker hvertfall på det hvis jeg er ute blandt folk, men her hjemme ler kjæresten min av meg fordi et ser ut som jeg er 4-5 mnd gravid allerede.... Det er nok noe i at 2. gangs gravide får fortere mage! Livmoren og alt det andre har vært der før: ) PS: blir det krise og du skal noe viktig så har jeg hørt at Fennikkel skal hjelpe! Enten a natura eller kapsler.
Jahoo Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Er 5 uker og har så mye luft at jeg snart flyr av gårde.. Ikke vondt, men er jo litt ubehagelig. Magen er ikke helt god..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå