Gå til innhold

Hvem ber man i bursdag til småbarn?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Har en datter som fyller 2 år i september som allerede er blitt bedt i bursdager til nabobarn og barn til våre venner. Dette er barn på hennes alder, dvs 1 eller 2 år. Bursdagene har vært alt fra lekeland til vanlig bursdag hjemme. Vi har kun deltatt på en av bursdagene, da vi har vært forhindret de andre gangene pga andre planer og kort varsel.

Så sitter nå og tenker på hvordan vi skal gjøre det den dagen hun fyller 2 år (selv om det er noen mnd til da...*s*). Jeg hadde egentlig kun planlagt å invitere familien og fadderene hennes. Har stor familie, så med kun dem blir vi faktisk over 25 stk. Så da lurer jeg på hvor vanlig er det å invitere nabounger og barn til foreldrene sine venner når man fyller 2 år?

Er det dumt om jeg ikke inviterer de ungene som jenta mi har blitt invitert til? Trodde egentlig ikke at man startet med barnebursdager før ungene fylte 3 eller 4 år...

Fortsetter under...

Vi har bedt venners barn i alle bursdagene de har hatt.

Eldste ble 5 år for 1 mnd. siden og hadde da sin første barnehage-bursdag, mens vesla som fyller 3 år straks kun skal ha 1 dag med familie og 1 dag med våre venners barn.

Synes det er koselig for da er jo foreldrene med : )

Sønnen min er også invitert i t par bursdager allerede hvor bursdagsbarnet er fyllt 2 år. Den ene var det full kopp med pølser, kaker og godteposer + mange barn. Hos den andre var det venner av foreldrene og sønnen min var det eneste barnet som var der (forutenom bursdagsbarnet selvfølgelig)

Vet enda ikke hva vi gjør når lillegutt blir 2 år, for jeg trodde også at det var vanlig å vente til de var 3-4 år før de hadde ordentlig bursdagsfeiring. Men jeg blir vel til å invitere de sønnen min var i bursdag til og ordner et lite selskap med noen barn + deres foreldre, og egen feiring med familien.

I bhg der jeg jobber ber barna hverandre fra 4 års alderen, men mulig de allerede har hatt feiring tidligere med barn de kjenner utenom bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...