MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Den siste uka har lillegutt bare sovet en dupp pr dag. Han sover da ca 1,5-2,5 timer.. Dette er bare hvis vi står opp så seint som kl 8-9. Da sover han fra ca 12-14. Også legger han seg for kvelden ca 1830. Hos oss ser det ut til å fungere veldig bra, og jeg må innrømme jeg syns det er deilig de dagene vi klarer oss med en dupp! Da blir friheten litt større mtp å finne på ting.. trenger liksom ikke tenke på at han må sove osv.. Meeeen, så trodde jeg ikke det var vanlig med bare en dupp før de var ca 1 år+++ gammel, men så lenge det fungerer her så gjør det vel ingenting!
mams1979+2små Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Slik var det her også i begynnelsen av uken. 4 dager hvor hun våknet 7.30, sov så fra 11-13, og la seg kl 18. Jeg syns det var helt supert men i dag var vi tilbake til to halvtimer igjen.... men hun sover fra 18-07 hver natt, så jeg syns ikke jeg kan klage:) men det var bare så deilig for mor å ha to timer for seg selv på formiddagen:) Hun er også 8 mnd. Denne sovingen forandrer seg vel etterhvert, men det er jo deilig om man finner en måte som fungerer bra for mor og barn! Enig med deg at det også er lettere å finne på ting osv når de sover bare en gang, men det er visst ikke alt man kan styre. ( ihvertfall ikke min lille frøken!)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Jenta mi våkner som regel også i 8-9 tida, men trenger foreløpig to blunder iløpet av dagen likevel virker det som, siden hun blir så fort overtrøtt på kvelden. Men storesøster har alltid klart seg med lite søvn på dagen, og hun gikk ned til bare én dagblund da hun var 10 mnd gammel, egentlig 1 mnd for sent, og sluttet helt med soving på dagen allerede da hun var 1,5 år. Og akkurat DET er ikke så mye å trakte etter hehe, så håper ikke at minsta har tenkt å følge etter i samme fotspor for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå