Gå til innhold

Hjelp er dette for lite av meg å gi til min søster?

Anbefalte innlegg

Min søster har akkuratt fått en baby, og jeg har kjøpt noe gaver til henne men jeg er så usikker på hvor mye jeg bør kjøpe?!?!

Kjøpte noe fine dyre merkesko til babyen, to fine kjoler (merke) , bodyer fra GAP og diverse.. Tenker å kjøpe noe mer men aner ikke hva jg skal kjøpe hun har "alt" :(

Fortsetter under...

Hun skal være takknemlig for det hun får. Er ikke noe poeng i å kjøpe "hele" butikken. :)

Kjøp heller litt etterhvert, til jul ,bursdag osv.

Søstra mi fikk èn fødselsgave og eller ble det til dåp, jul bursdag osv. Evt litt innimellom siden jeg også er fadder.

Annonse

Det er nok i massevis.

Jeg fikk helt vanlige gaver av mine søsken da jeg fikk unger. Type 6-700 kr.

Jeg ga strikketing og klær tilbake da de fikk unger.

Men sko til baby? Er det kanskje slike sokke sko?

Grunnen til jeg kjøpte disse er da fordi jeg vet hun ønsket seg dem... Ikke sånn kjempedyrt men dyrt for lommeboken min ja :) Har også kjøpt noe gode hudprodukter til min søster.. Er fra en familie som absolutt "konkurrrerer" om hvem som gir best gave :( Jeg har ikke råd til å legge ut masse penger egentlig. Men er veldig nær min søster og ønsker å gi henne fine gaver!

Slapp nå av med di skoene. De selger sjelden skikkelig sko til babyer, men heller skintøfler som ser ut som sko. Jeg har hatt både nike og geox til mine. Er søte de og en fin avveksling fra strikkesokker og vanlige skinntøfler. De er også fine og myke på foten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...