Gå til innhold

Synes dere plantene på Plantasjen har god kvalitet og grei pris??

Anbefalte innlegg

Det synes ikke jeg, bl.annet så synes jeg stemorsblomstene ser halvdøde ut og mange andre planter som lobelia, tagetes etc..

Er sjokkert hva folk putter i kurven når de er der og hva de virkelig betaler for plantene!

Har selv kjøpt en diger hengelobelia og diverse andre hageblomster hos et lokalt gartneri og der hadde de virkelig kvalitet på det de selger, samt greie priser og % dersom man handler for over 400 kroner.

Fortsetter under...

Nei. Jeg synes generelt at plantene på Plantasjen er dårlige, små og dyre, ihvertfall på det senteret nærmest oss. De tar dårlig vare på det som står ute slik at noe tørker helt ut, mens andre planter nærmest drukner. De har noen ting de har kampanjer på, som er billige, men resten er dyrt i forhold til hvilken (mangel på) kvalitet det er. Jeg kjøper ikke planter på Plantasjen, men det hender jeg kjøper løk og frø der. Alt annet av stauder og sommerblomster handler jeg på et par lokale, mindre gartnerier som ikke er kjedebutikker.

Jeg er så heldig at det er flere gartnerier i nærmeste omkrets her,så vi kjøper minst mulig av kjedene. Men det hender jeg stikker innom plantasjen og de andre pga noen kampanjer og andre ting enn planter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...