Gå til innhold

Konfirmasjon - trenger hjelp ang gjestelisten.

Anbefalte innlegg

Har ikke konfirmant i år, men begynt å tenke på dette. Jeg og barnets far er skilt, men vi har en grei tone og var gift i mange år. Familiene kjenner hverandre godt så vi kommer til å feire sammen. Både jeg og barnefaren har nye samboere, de skal jo selvfølgelig være med på den store dagen. Men så har jeg begynt å tenke på samboerne våre sine foreldre og søsken ? Hos oss så kommer jo søskena og foreldre til min samboer i min sønns bursdager o.l . Er redd for at de skal føle de er " gode nok" på vanlige bursdager, men ikke konfirmasjon. Blir mer og mer usikker jo mer jeg tenker . Hva har dere gjort - hva mener dere er det rette ???

Fortsetter under...

Så bra at dere har en god tone og skal feire sammen.

Jeg ser på det som en selvfølge at samboeren din sine foreldre og søsken får komme i konfirmasjonen. Det samme gjelder jo også på faren sin side.

Ja, det blir mye folk, men sånn må det nesten være.

Jeg synes at du og pappan må bli enige dere mellom om hvordan dere ønsker å ha det.

Utenom det hadde jeg innvitert familien på samboers side hvis det er sånn at de pleier å være med på bursdager osv... Da er de en del av familien og dermed også på en slik dag, men da må dere gjøre det slik på begges side =)

Er enig i at du nok bør snakke med barnefar om dette. Jeg husker selv at jeg fikk være med på å bestemme litt av min gjesteliste til min konfirmasjon.Så det kan jo være verdt å høre med den aktuelle konfirmant også. Dere bør jo og tenke på hvilket budsjett dere og skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...