Musemor med tre søte små Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hørte akkurat hjertet til babyen med Angelsounden min <3 <3 <3 En helt fantastisk lyd. Har hatt 3 MA'er tidligere, selv om vi har hatt 2 tidlige UL'er, har jeg ikke klart å slå meg helt til ro. Nå kan jeg endelig sjekke selv. Er 11+2 i dag.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Så godt å høre:) Gleder meg til å se deg på 2-tri:) Stooor klem fra meg.
MoccaMocca Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Gratulerer! Hvor har du kjøpt din Angelsound? Jeg har sjekket litt på Ebay Lyst på!
Musemor med tre søte små Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kjøpte den hos Teknikmagasinet på Lillestrøm. Kjøpte den før 1. MA. Betalte dengang rett under kr 200,-. Tror prisen har doblet seg nå. De har også nett-butikk, se http://www.teknikmagasinet.no/ Og søk på angel for å få opp varen. Det fins også en oversikt over butikkene der... Katta: Kommer på 2. trimester på tirsdag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå