Gå til innhold

En bekjent av meg fikk arve klær etter datteren min..

Anbefalte innlegg

Mange poser fulle av klær.

Det var pent brukt,men noe av det (noen bodyer og pysjer som er vasket på 60 grader)kan man se er brukt. Ikke hull eller noe sånt.

Noen dager etterpå kom han i kantina og sa at "Bare halvparten av det er brukandes. Resten var litt rart."

Mens han rynka på nesa.

Makan altså. Resten av arvetøyet går rett til UFF.

Bare så det er sagt, alt er brukt av et barn og fra H&M, Benetton, Mexx og liknende "vanlige" merker.

Er det vanlig å være så synlig utakknemlig?

Greit at de ikke likte det, men herregud da..

Fortsetter under...

Herregud, for en utakknemlig fyr!! Hadde blitt kjempesur om jeg hadde arvet bort klær til så frekke folk. Mulig de ikke ville bruke enkelte plagg, men man sier det jo ikke til den man arvet av! Herregud, noen har bare ikke antennene ute. Men da vet du det, og arver ALDRI bort til dem igjen!

Hadde de trodd de skulle få helt nye klær, eller??

Annonse

Jeg ble ganske sur jeg også, svarte bare noe kort.

Aner ikke hva de trodde, men jeg hadde kanskje holdt munn om jeg arvet noe jeg ikke likte..

Jeg spurte ikke engang om de likte klærne, det var han som buste ut med at bare halvparten var "brukandes"

Haha, fantastisk, snakker om mangel på sosiale antenner. Når man ber om å få arve klær (noe jeg i utgangspunktet synes er halvfrekt med mindre man er veldig gode venner eller familie), så tar man i mot det man får og beholder det man liker.

Jeg var også veldig snill og ga bort masse arvetøy.. mye pent brukt, og nesten nytt. Når jeg da fikk en jente til, tenkte jeg det kanskje var fint å få noe igjen. Men nei, ikke et eneste plagg. Og regntøy og reimadresser som jeg hadde gitt bort ble solgt.. stilig! Jeg syns vel det hadde vært normalt å spørre meg om jeg ville ha det tilbake før hun solgte det til andre - klær som hun forøvrig hadde fått gratis av meg.. Så ja mange er utakknemlige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...