utålmodig-11 Skrevet 11. september 2011 #26 Skrevet 11. september 2011 Hei LUKAS! Jeg bor også vest i Vest-Agder. Ville sendt deg en pm, men får det ikke til, kanskje fordi du ikke har noen profil? Send meg gjerne en melding, kanskje vi bor på samme sted?
lotte40 Skrevet 24. september 2011 #28 Skrevet 24. september 2011 To barn og hest: Elverum, Hedmark mummrik: Elverum, Hedmark CSilag: Oslo Cathy *knøtt i magen* Oslo Sørlandsmommy: vest i Vest-Agder Nutte87: Lillestrøm MAXlykke Re, Vestfold Tingeling71 Bergen *To the stars and back* Oslo Snupperella81:Furnes, Ringsaker Merehei: Hamar, Hedmark. Storkemor?: Bergen Tufsa83: Trondheim, Sør-Trøndelag babyklar.blogspot.com: Telemark Maulaiz: Buskerud singel_IVF: Oslo/Gjøvik Queen Amidala: Rogaland Bamby, Stavanger, Rogaland stellapolaris: Nordland AprilBaby2012: Oslo/Oppegård Lukas:Vest i Vest-agder utålmodig-11: vest i Vest-Agder Lotte40: Oslo Jeg har VELDIG gjerne lyst å komme i kontakt med noen andre som bor i Oslo. Vet at det er en annen gruppe som treffes, men husker ikke om det var på dette forumet. Min historie er: 2 insem, 2 ivf ( 1 SA ), og siste innsett i dag!! Er altså i København nå og drar tilbake til Oslo i morgen. Noen i samme situasjon i Oslo som vil bli litt kjent på privaten?
Smårolling Skrevet 5. november 2011 #29 Skrevet 5. november 2011 1 datter på 21 mnd. - er interresert i å treffe andre i Sandnes/Stavanger området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå