Gå til innhold

MULIG Å FÅ POSITIV GRAVIDITET-TEST 8 DAGER ETTER UNNFANGELSEN?

Mamma til en<3

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen kl 11 på kvelden den 16 Januar pga akutte smerter i den ene siden i magen og fikk da positiv graviditet test og i følge ultralydtermin ble jeg gravid 8 Januar, men har hørt det ikke skal være mulig og få positiv graviditet test før minst 10 dager etter unnfangelsen og da med morgenurin og da med bare noen få tester!

Begynnte også med syntomer på graviditet en stund før jeg hadde blitt det og i følge siste gang jeg hadde mensen skulle jeg blitt gravid mye tidligere en hva jeg ble. Noen som aner hva det kan være?

En kusine sier jeg kan ha vært gravid-mista også blitt gravid rett etterpå, men jeg hadde jo ikke noen blødning i mellomtiden? :S Hadde bare litt blod på papire og i trusa en gang i slutten av Desember.

Eventuelt noen andre som har fått positiv test så tidelig som 8 dager etter unngfangelsen?

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Jeg trodde jeg hadde blindtarmbetennelse så gikk på legevakta men de kunne ikke finne noe, så tok jeg masse blodprøver for å sjekke forskjellige ting.

Men det tok litt tid å finne ut av sa de så jeg ble sendt hjem. Og noen timer etterpå ringer legen å sier at jeg er 3 MAX 4 dager på vei... Så ja det går ann=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...