Gå til innhold

Please si at dette går over..! Ang bivirkninger av hormonspiral..

Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn hormonspiral for 4 dager siden. I går og i dag har jeg vært en tikkende hormonbombe! Jeg har en baby på 2 mnd og har ikke vært så lettanntennelig siden fødselen. I går tok jeg meg selv i å brøle til babyen fordi han skrek en del og ikke ville sove noe sammenhengende, og så begynte jeg å gråte. I dag merker jeg at jeg blir hissig når han skriker og til og med når han gulper mye.. Og alt samboeren gjør irriterer meg..

Jeg har jo blitt irritert tidligere også når jeg har vært sliten og det har vært mye skriking. men nå føler jeg meg skikkelig premesntruell og klikker for ingenting..

Dere som har erfaring med hormonspiralen; blir dette bedre etterhvert?

Fortsetter under...

Jeg måtte ta ut min hormonspiral tilslutt, den var i ferd med å ta knekken på meg...Jeg var sint, sliten, trøtt selv etter 10 timers søvn, alt var galt. Så nei, for min del gikk det ikke bedre etterhvert. Men det kan jo selvsagt gå seg til for deg, men syns kroppen din reagerer sterkt på den allerede nå, så ville ikke gått for lenge med den hvis du ikke merker bedring. Det går ut over deg og barna dine, og samboeren din så klart. Min eldste sier i dag at jeg alltid var så sint før...ikke noe kjekt å høre sånt, men hjelper jo godt på når hun sier at jeg ikke er sånn i dag, selv om jeg syns jeg er ille nok noen ganger nå også:-)

Etter halvannet år med kondom som prevensjon, så må jeg bare si at det går helt fint, jeg er i alle fall ferdig med å dytte hormoner inn i kroppen min. Men håper selvsagt for din del at dette bare er en overgang for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...