Gå til innhold

Ja... da her jeg sittet på badet og gjemt meg i over en time

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er jo litt rar da, HI, som ikke bare ropte gjennom døra om de kunne rekke deg et håndlke gjennom døra eller komme tilbake om noen timer når dere var klare for besøk. Å sitte stille på badet mens de venter og gir ungen din noe han ikke tåler er jo bare tåpelig. Å sette egen bluferdighet over barnets helse er litt egoistisk.

At de selvsagt ikke burde låst seg inn, eller besøkt noen så tidlig er selvsagt, men de ble kanskje engstelige av å høre tv'n mens ingen svarte når de banket på? Jeg hadde heller ikke gått fra en treåring som satt alene i en time uten en lyd fra foreldrene.

Moralen er: ikke legg nøkler under ma, si tydettalig fra at besøk før kl 10 om morgenen er uaktuelt, og ta med deg håndke på badet når du dusjer ;-)

Annonse

Annonse

Selvfølgelig visste ikke du, HI, at svigerforeldre foret 3 åringen med sjokolade, for du sto jo på badet!!! Hvorfor ikke bare rope ut og be de komme med et håndkle slik at du kan smyge deg til soverommet for å kle på deg?

Var absolutt ingenting ved dette innlegget jeg reagerte på, bortsett fra din unormale oppførsel. Og umodne oppførsel.

Og dessuten, siden far sover regner jeg med at du hadde ansvaret for 3 åringen. Da er det også DITT ansvar å si til besøkende at de ikke kan gi han sjokolade, for det er DU som er forelderen. Det kan hende at dine svigerforeldre visste at han ikke tåler dette, men det er likevel du som er den store stygge ulven her. Og etter hva du har kommentert over her om at du ønsker dine svigers død høres du ut som en vaskeekte drittkjerring. Ikke faen om jeg hadde godtatt en slik kone (i mitt tilfelle mann). Og tenk på smerten du påfører din treåring? Og mann ikke minst!

Du aner ikke hvor irritert jeg ble av dette innlegget. Ante ikke at det fantes så unormale og idiotiske voksne mennesker, ihvertfall ikke her på forumet. Men nå har jeg sett dette også.

SKJERP DEG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...