Gjest Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hei, jeg er førstegangs gravid i uke 31 +4 og har hatt hodepine sia søndag kveld. jeg har tatt to pinex sia søndag men har fortsatt vondt i hode, uansett hvor mye jeg sover,slapper av eller spiser. Jeg har lest at dette kan være tegn på alvorlig svangerskaps forgiftning.. Er dette farlig og bør jeg kontakte føden?? Hilsen førstegangs gravid 20 åring
NostraStoria Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Høres helt ufarlig ut! Sv forgiftning har flere kriterier enn hodepine. Jeg har selv vært plaget med hodepine i noen måneder nå, tar meg en paracet av og til og kjører lavt tempo.
perle* Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Det kan være helt ufarlig. Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist gang og hadde da kun kraftig hodepine pluss litt vann i kroppen som jeg kunne kjenne til selv. Men dette kan jo også være helt ufarlig. Det er å ta en sjekk enn å ikke gjøre det..
perle* Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 - Det er bedre å ta en sjekk enn å ikke gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå