Gå til innhold

Nå tror jeg jeg har vært for mye her på forumet...

Anbefalte innlegg

I går var jeg og minstemann på 2 år på kjøpesenteret.

Etter handleturen, hvor han hadde vært eksemplarisk, kjøpte jeg en softis som vi delte.

Og gjett hva jeg tenkte...

Å, tenk om noen på forumet hadde sett meg nå! Da hadde de skrevet om hun forferdelig dårlige mammaen som ga barnet sitt softis på kjøpesenteret .... På en vanlig ONSDAG! Tenk så mye sukker!!

Fortsetter under...

Jeg sendte jentungen ALENE på butikken. Med en 20 kroning for å kjøpe seg en is. Jeg sa hun måtte kjøpe en hun hadde råd til, ikke en som kostet mer enn 20 kroner med andre ord. Hun kom hjem med en is som var "for billig"! Hun fikk nemlig igjen penger!! :-O

Annonse

Uansett HI, så er jeg verre. Jeg tok ungene med på mcdonalds på tirsdag fordi jeg ikke gadd å lage middag. minsten er 15 mnd og jeg er feit. Og så var det 2 gang det skjedde i år.

Jeg skammer meg så

He he. Jeg hadde med meg minstejenta på senteret i går jeg også og hun som din HI var veldig eksemplarisk.

Hun fikk en kule med sjokoladeis i beger og lilla skje:)

Men jeg tenkte ikke over at noen kunne tenke det var feil. Tenkte mer på hvor mye ungen min koste seg og for en fin dag vi hadde hatt.

Jeg kjørte innom et bakeri på vei hjem en dag og kjøpte med boller som barna fikk til middag! Vi hadde ti minutter på oss til å spise noe før vi måtte ut igjen, så det kunne ikke være for varmt, vi hadde ikke tid til noe som griste, noe som tok tid å lage til eller noe. Meningen var riktignok å lage skikkelig middag til kvelds, men det utgikk. Tenker mange hadde hatt noen meninger om det. Kunne jo valgt noe sunnere, men hadde rett og slett lyst på boller :P Har aldri skjedd før da, på de 9 årene jeg har vært mamma. Ungene var storfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...