Gå til innhold

VET ikke om slimproppen gikk! -Er det mulig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til mitt andre toalettbesoek i gaar kveld, altsaa ingen hadde vaert der innimellom, saa jeg noe rart som laa nedi doskaala. det var gulhvitt og ganske lite, med en mer roed-oransje flekk i midta. Hadde jo trekt ned selvsagt, etter forrige gang, saa det var rart det der. Kom til aa tenke paa det kanskje kunne vaere slimproppen? Kan den ha gaatt mens jeg tissa og uten at jeg merka noe?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ingenting da mine slimpropper gikk under de 2 første fødtslene mine. Hadde kun litt blodig/ rosa aktig utflod når jeg tørket meg etter dobesøk. Mine gikk 2 og 3 uker før termin, og dette var ikke unormalt sa jordmor. Men jeg fødte samme dag som de gikk.

Skrevet

Min så ganske sånn ut ja, hvis den i tillegg var som sånn passe hard gele, så var det sikkert den. Jeg merket den ikke, den var på papiret etter dobesøk. Din lå sikkert der enda fordi den er så lett at den ikke skyltes ned :)

Skrevet

Ja, jeg tenkte jo at jeg hadde kommet til aa se noe paa papiret, men neida. Merkelig! Den kan da ikke bare ha "ramla" ut hel saann uten videre?!

Skrevet

Det er fult mulig at det var det, men har hørt tilfeller hvor ikke alt kommer på en gang. Jeg opplevde aldri dette med lillegutt!

Må jo si at jeg synes dette er veldig spennende! ;)

Man kan visst også gå i lang tid uten at det skjer noe som helt etter at slimproppen har gått.

Jeg krysser fingrene for at noe er i gjære og at du snart kan glede deg med en baby i armene :)

Du må sende meg en mld på 46 48 47 64 (klarer knapt å vente)!!!

Psst! Kommer en liten ting i posten deres snart!

God klem ;)

Skrevet

Det høres jo ut som slimproppen... min så i alle fall ca sånn ut, men den gikk i 2 omganger og var på papiret. Spennende :)

Skrevet

Melding kommer ja!! Vaer du sikker! :D

Det er bare litt irriterende aa liksom ikke vite om det var eller ikke var! Da hadde jeg hvertfall visst at NOE fremgang er det. Men men... Sitter her med litt smaavondter i dag, litt vonde kynnere, men det hadde jeg forrige uke ogsaa uten at det hadde hjulpet paa noe (foer kontroll dette her), saa jeg tar det ganske saa med ro.

Har pakke som skal din vei ogsaa, men den er ikke sendt enda.

Spennende..:!!!!!!!!!!!

STOR klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...