Gå til innhold

Mannen lå til klokken 10 20, og jeg måtte opp klokken 06 20, dette er ikke rettferdig:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er meg totalt ubegripelig at dere damer finner dere i å være ekstramamma for mannen deres. Leser stadig om sånne egoistiske guttunger som tror de kan gjøre akkurat som de vil selv om de har forpliktelser som barn,kjæreste,hus og hjem. Hva skal dere med disse udugelige taperne? Det må jo være bedre å være alene (og dermed kanskje håpe på å finne noe bedre) enn å bo sammen med en irriterende idiot som kun tenker på seg selv.

Hadde aldri,aldri,aldri funnet meg i noe sånt.

Her i huset har vi alltid delt på å stå opp, like mye for å få nyte en rolig morgen i fred og ro med barna etter en travel uke, som å få sove lenge.

Men det er en ting jeg forundres over - hvis det er mor som "må" stå opp med barna hver gang, har hun en egoistisk og barnslig mann, og bør snarest mulig hevde sinn rett! Men hvis far er den som alltid står opp, er det bare helt på sin plass... Dobbeltmoral eller??

min mini våknet i dag 5.45 jeg sto opp til klokken 8.. så la vi oss igjen og mini ville ikke sove, så 8.30 sto min mann opp med henne og jeg fikk sove til halv 12! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...