Gå til innhold

Kjønnsvorter (samme som på spør jm).

Anbefalte innlegg

Har oppdaget mange kjønnsvorter, og har 4 uker igjen til termin. Har mange innvendig i sjeden, og ser ut til at de går lenger oppover enn jeg kan se med speil. Ser ut til at det er noen rundt endetarmsåpningen også, eller så har jeg fått hemmorider i tillegg... :( Har lest om dette på nettet, og det står at babyen kan bli smittet ved fødsel og få vorter i munn og hals. Dette friker meg skikkelig ut! Har bestilt time hos gynekolog, men gruer meg og syns det er både pinelig og flaut - og ubehagelig. Har hatt svært mye kløe og svie, men har trodd det har vært sopp og har tatt flere canestenkurer.

Hva kommer til å skje nå? Har lest at de ikke behandler gravide så sent i svangerskapet. Hva om baby blir smittet?

Fortsetter under...

Jeg fikk mange kjønnsvorter i svangerskapet mitt, og følte at det var helt jævlig... og ikke mist flaut! Men gynekologen min sa at det var veldig vanlig, og at det ikke var noe å tenke på.

Fikk ikke noe behandling ettersom jeg var gravid, og det smitter stort sett aldri over på barnet. Kunne heller ikke pensle på noe mens jeg ammet, og gynekologen min sa at som regel forsvant de av seg selv etter en tid. Omkring 1 år etter at jeg fødte var alle borte uten noen form for behandling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...