missnordheim Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 venter i slutten av oktober. så lurer jeg på hvordan klær som må kjøpes da? jeg vet rett og sletten ikke. noen som har noen tips??? noen tips fra noen som har født i oktober..
WildPrincess Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har september barn fra før og venter nå i november. Vi brukte noe bommulsklær sist, men det var lite. Denne gangen kommer jeg bare til å ønske meg ull og kjøpe inn ullklær selv, det er det eneste jeg kommer til å bruke uansett. Det gikk mye i strømpebukse og body så alle de søte kjolene ble mest brukt når jeg "vist henne frem" (uff det hørt fælt ut... men men)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Ull her også Har gått i ullbody og ullstrømpebukse på min 10 mnd gml gutt i hele høst, vinter og vår. Ikke mye annet tøy som har vært i bruk nei:( Er utrolig praktisk og godt for barnet. Denne gangen får jeg oktober barn og det blir ull fra første stund:)
<3 mine søte små<3 Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 jeg har et oktiberbarn fra før av. vi hadde litt av hvert. men gikk over til ull fort:)
respektatauten Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 ull er gull! vi fikk novemberbaby og hadde mye ull, bodyer og stillongser og ullstrømper. jeg vet hvor godt det er med riktig utstyr når jeg driver vintersport, og har devold sin doble ull som favoritt, det bel derfor mye av samme på den lille, merkene teddy og stillongs fra devold er doble, med syntetisk/bomull på innsiden og merinoull på utsiden og det er herlig og plaggene holder fasongen bedre enn de ullplaggene jeg har kjøpt fra cubus og nøstebarn. i tillegg kan disse plaggene brukes av babyer/barn med eksem uten at det irriterer og gjør utslettet verre her blir det bare devold-ull på knøttet i magen hele vinteren ivertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå