Hegemor_78 Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Hvordan går det med deg??? Ikke si at det gikk dårlig med deg og!?!? Vi var jo en del rugere denne mnd og det ble ikke mange spirer, jeg regnet med at iallefall du også ville gi oss gode nyheter, når det gikk som det gikk med meg også. Krysser fingrene for at du har gode nyheter :-)
♥Irbeni♥ Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Hei på deg! Jeg sitter på hytta og koser meg Jeg og min mann er ivrige laksefiskere, så vi er aktive med det fram til september. Jeg tok en test i dag, og der dukka det jo opp en skygge strek etter 3 tima!!!! Så da er man like laaaaangt! Skal ta en ny på lørdag. Blodprøve på mandag. Huff, så trist at tanta kom.. Vet akkurat hvordan det er. Håpe hos oss var også stort ved første forsøk.. Håper dere finner raskt mot til å gå mot et nytt forsøk! Jeg hadde faktisk et års pause etter det for jeg gikk så i kjelleren! Jeg håper vi kan holde kontakten videre Godklem fra meg
Hegemor_78 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2011 Phu, godt å høre fra deg! Fått noen laks da?? Samboern og glad i å fiske, og selvfølgelig gjerne laks. Jeg spiser dem mer enn gjerne, men liker best å slappe av i en campingstol og se på selve innsveivingen ;-) Testa du for tidlig da? Jeg skal kjøpe en test i morgen bare for å være helt sikkert - jeg er 99 % sikker men hvis det mot formodning skulle være "normalt" å blø masse og ha vondt selv om man er gravid så kan jeg være det ;-) Har jo investert litt i dette prosjektet for å si det sånn :-) Hadde en runde i natt med smerter av de sjeldne, så det er egentlig bortkastet men. Regner med at hele forsøket kom ut etter det, det ser sånn ut... Jeg har ikke gått helt i kjelleren heldigvis.. Men skal ikke legge skjul på at dette er tøft.. Man føler seg ganske maktesløs. Skremmende tanke at vi kanskje ikke får flere barn..veldig skremmende faktisk. Huff, nei nå skal jeg legge meg og kanskje få en natts søvn, god natt :-) Og, I'm watching you! :-) Klem
♥Irbeni♥ Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Ja, vi har fått 2 laks Så det er godt å være i gang!!! Jeg var jo så tullete og tok en ny test i dag, og der hva det selvfølgelig en skyggestrek igjen!! Så ja, jeg tester nok fortidlig. :/ Huff, man blir ikke klok! I mårrest hadde jeg tydelig rødfarget lutinusrester på den man setter inn tabl. med.. Så forvirringen er komplett!!! Ha en fin helg! Håper dere klarer å kose dere, og tenk framover.. klæm.
♥Irbeni♥ Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Hei Hegemor! Ville bare fortelle at mensen kom på dag 13. Så det ble nok bare kjemisk på oss denne gangen også... Så da tar vi en liten pause fram til sept/okt. Skal kose oss med fiskesesongen og en liten ferie først. Håper dere får en fin sommer, og at vi snakkes av og til.. Skal følge med her inne,selv om vi er "ute" Klem.
Hegemor_78 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2011 Men i all verden da, du også?? Hvor blir det av disse 35-40 prosentene som liksom skal bli gravide? Syns det er så få gladhistorier i forhold til de triste... Dag 13, samme som meg det... Tror vi setter igang med spray i juli eller august, og før det har vi tenkt å koble litt ut vi også - det er ikke sikkert jeg kommer til å være så aktiv her inne før det blir ny runde. Kos dere med fiskesesongen og ferie, vi snakkes igjen :-) Det har vært koselig å holde følge med deg! Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå