Anonym bruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg er neste 31 uker gravid og har enkelte dager hvor hormonene slår helt krøll på seg... Jeg har jobbet 100% fram til nylig, men et gradert sykmeldt framover nå. Problemet er vel at jeg har skjemt bort mannen min når det gjelder husarbeid, matlaging og det å ta meg av barnet vårt på to. Jeg blir sliten av ingenting, gråter av ingenting og har begynt å få ødemer i beina, så jeg bør hvile litt om dagen. Men mannen min har liksom ingen forståelse for noe av dette. Dersom jeg har gjort endel hjemme om dagen, så er det det jeg ikke har fått gjort han kommenterer. Om jeg begynner å gråte så blir han sur. Skulle nesten tro det var han som var hormonell! Han hjelper ikke særlig til i huset heller, og alt som har med barnet å gjøre er et ork. Stå opp om morgenen, evt levere i barnehagen, gi middag eller ta kveldsstellet. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, bare få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143290027-er-s%C3%A5-sliten-og-lei-av-krangel-og-kjeft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå