Gå til innhold

Vill opp kl 0515....gjeeesp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann her i huset (9mnd) skal opp av sengen 0515 om morgenen....noen morgener kunne han ha dryget det til 0530. Syns dette er i det tidligste laget. Han tar natta i 18.30 - 1900 tiden, men er jo ikke nødvendig å starte dagen så tidlig fordi? Hører jo om de som kan sove til 0800. Det hadde vært noe :)

Noen gode råd og tips ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen våkna 05.15 idag, og det er ikke første dagen vi er så tidlig oppe. Men her kan han sove til litt før kl 7, men som oftest mellom 6 og 6.30. Legger han 19.15-19.30... Det er grusomt tidlig, eller det er jo natt enda før kl har passert 6, føler jeg da..

Og det er jo mørkt på rommet hans også... arh..

Skrevet

Snuppa vår har også våknet kl 05:00 nå de siste ukene. Hun er 8 mnd. Akkurat som hun har en indre klokke eller noe for er på slaget 05:00 hun våkner hver dag. Huff, det er tidlig altså! Ca kl 6:30 er hun stuptrøtt igjen, og sovner i 7-tiden. Legger meg stort sett med henne da, ellers er jeg helt zombie hele dagen.

Vi har det også helt mørkt på soverommet med svarte persienner.

Og legger henne også i 18:30-19:00 tiden om kvelden. Da sover hun til ca 23, så ammer jeg henne og hun sover videre til 5. Veldig fornøyd med at hun sover så godt på natten, men hadde vert veldig godt med en liten time eller to til :)

Så om noen har tips og råd vil jeg også veldig gjerne høre dem :)

Skrevet

Vi innførte sovmorgen her. Sto opp og matet 1 pupp i stua, skiftet bleie og gav pupp 2 på senga våres. Sovner på igjen da. Slik har vi forlenget natta fra 9 til 11-12 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...