Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 8+4 og magen min er som en ballong. Er helt fin om mårran, men når kvelden kommer ser jeg seriøst gravid ut! Og det er ikke babymage, for det er for langt opp og dessuten altfor tidlig. Har lagt på meg halvannen kg siden jeg ble gravid, men jeg er 174 høy så det bør ikke ha så mye å si. Antar jeg bare er oppblåst, men det ser ganske påfallende ut. Vet ikke hva jeg skal ha på meg... Noen andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg la ut bilde på bloggen min av morgenmagen og kveldsmagen, så hvis du ser på http://www.theriblog.com så ser du magen min. Nå er jeg 12 uker da, men har slitt med oppblåst mage i mange uker. :P

Skrevet

Jeg er bare 5 uker i dag og er fryktelig opplåst, har litt mage fra før av også så om kvelden ser jeg seriøst gravid ut :P Gleder meg til jeg slipper å sjule magen, for det er ikke så lett :P

Skrevet

Heey! Så i bloggen din... Hvor har du fått tak i den storebror T-skjorta? Den var knalltøff!!

Her er jeg 8+5 i dag.. Kjenner at buksene er litt trangere rundt magen :)

Har gått opp ca ett kg, men det er nok ikke så unaturlig siden jeg akkurat hadde gått ned en del kg rett før jeg ble gravid ;)

Skrevet

Jeg sliter også meg oppblåst mage, er ca i uke 7-8, så her er det fortsatt mye luft. Og magen var ikke akkurat stram når jeg ble gravid, fortsatt litt mage, dvs hud, igjen fra forrige gang. Som de fleste andre er den større på ettermiddagen og kvelden, da ser jeg skikkelig gravid ut. Ellers ser jeg bare litt lubben ut :) Men,jeg vet at det er noe inni der, ikke så stort, men likevel :)

Skrevet

Bestilte t-skjorta på spreadshirt, tror jeg det heter. Der kan du bestemme farge og tekst selv. Men vær obs på tollgrensa. :)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Så fin blogg du har trollmora :) Kjekt å se bilder og å lese :)

Skrevet

Ca 8 uker jeg også, og mage som en ballong høres kjent ut.. Har allerede fått en liten gravidmage nederst (liker stor som da jeg var 14-15 uker forrige gang), også er det en stor ballong ovenfor.. Sliter også med å få på klær, da buksene blir ubehagelige, hadde håpet på litt sommervær så jeg kan gå i tights og tunika, men det lar seg visst vente på her i vest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...