Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 1. juni 2011 #1 Skrevet 1. juni 2011 Hei! Hvordan går det med dere? Cathy MK73 Sitron Tobarnsmor2010 og noen flere... Her er alt bra!
MK73 Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Hei! Har svart deg inne på tråden "min". Cathy er gravid, men det er en stund siden jeg har "sett" henne. De andre har jeg heller ikke hørt fra på lenge.
LykkeligSomMamma Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Hallo nurket! Så hyggelig å se deg igjen! Alt bra her også, runder 16 uker i morgen og syns tida går langsomt. Ispedd sånne glimt hvor det nesten går opp for meg at det er et barn i magen min - det er surrealistisk! Hvordan går det med deg? Og dere andre travere her inne?
håpefull *er mamma* Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Hei dere :-) Er ikke så mye her inne lenger. Er nå 29 pluss 3. Termin 20 august. Alt bra her :-) Ønsker dere alle lykke til videre, hvor enn dere er i løpet, og en fantastisk sommer!!!!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Bare slenger meg på her. Jeg er 32 idag med termin 18august. Håper det går bra med dere alle og lykke til. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå